تیتر امروز

انتخابات ۸ تیر؛ ادای احترام پزشکیان به شهدا/ پورمحمدی: درباره بزرگی کوروش تردید ندارم
انتخابات ریاست جمهوری و تبلیغات نامزد‌ها

انتخابات ۸ تیر؛ ادای احترام پزشکیان به شهدا/ پورمحمدی: درباره بزرگی کوروش تردید ندارم

انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در ایران در حالی برگزار می‌شود که شورای نگهبان تنها صلاحیت شش نامزد از مجموع ۸۰ نفر را تایید کرده است. مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی،...
مناظره انتخاباتی؛ احمد بخارایی مخالف و جهانبخش محبی‌نیا موافق
برنامه انتخاباتی دیدارنیوز؛ موافقان و مخالفان انتخابات ریاست جمهوری

مناظره انتخاباتی؛ احمد بخارایی مخالف و جهانبخش محبی‌نیا موافق

در ادامه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز این بار با یک مناظره جذاب بین احمد بخارایی جامعه شناس به عنوان مخالف و جهانبخش محبی‌نیا نماینده ادوار مجلس به عنوان موافق انتخابات، مهمان نگاه‌های گرم...
رهبر انقلاب در دیدار با رئیس مجلس لبنان بیان کردند

ملت ایران از این حادثه سود خواهد برد

«نبیه بری» رئیس مجلس لبنان عصر امروز (چهارشنبه) در دیدار با رهبر انقلاب اسلامی، ضایعه درگذشت رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و همراهان ایشان را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و ملت ایران تسلیت گفت.

کد خبر: ۱۶۵۹۰۴
۱۸:۳۹ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۳

رئیس مجلس لبنان با رهبر انقلاب دیدار کرد

دیدارنیوز: رئیس مجلس لبنان با رهبر انقلاب دیدار کرد.

«نبیه بری» رئیس مجلس لبنان و هیئت همراه، عصر امروز در دیدار با رهبر انقلاب اسلامی، به نمایندگی از دولت و ملت این کشور، ضایعه درگذشت رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و همراهان ایشان را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و ملت ایران تسلیت گفت.

رهبر انقلاب: ملت ایران از این حادثه تلخ به عنوان یک فرصت استفاده خواهد کرد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار با «نبیه بری» رئیس مجلس لبنان، با قدردانی از ابراز همدردی دولت و ملت لبنان در این حادثه تلخ و سنگین، گفتند: اعلام عزای عمومی در لبنان نشانگر کمال همراهی دو کشور است و ما نسبتِ خودمان با برادران لبنانی و آقای سید حسن نصرالله را نسبت خویشاوندی و برادری می‌دانیم.

ایشان حادثه اخیر را موجب از دست دادن یک شخصیت برجسته دانستند و خاطرنشان کردند: این موضوع برای ما سخت است، اما به لطف خداوند، ملت ایران از این حادثه تلخ به عنوان یک فرصت استفاده خواهد کرد، همان‌گونه که در سال‌های گذشته از حوادث سخت تولید فرصت شده است.

رهبر انقلاب اسلامی، با اشاره به حرکت ملت ایران در تشییع رئیس جمهور فقید و همراهان ایشان، افزودند: ملت ما الحمدالله ملت ایستاده و بیداری است و اعتماد و توکل ما نیز به خدای متعال زیاد است و ان‌شاءالله ملت ایران از این حادثه سود خواهد برد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین با ابراز خرسندی از همدلی موجود میان مجموعه‌های مقاومت در لبنان و تأیید سخنان «نبیه بری» مبنی بر جنگ «وجود» در منطقه افزودند: شرایط کنونی منطقه به گونه‌ای است که هم برای دشمن صهیونیستی شرایط مرگ و زندگی است و هم برای جبهه حق.

رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: ورود لبنان به قضایای اخیر فلسطین و غزه تأثیر عمیقی داشت و اگر چنین کاری انجام نمی‌شد قطعا بیشترین خسارت به خود لبنان وارد می‌شد.

«نبیه بری» رئیس مجلس لبنان نیز در این دیدار با اعلام ناراحتی و اندوه شدید ملت و دولت لبنان از حادثه اخیر، گفت: ما زخم و جراحت بر برادران ایرانی را زخم و جراحت خود می‌دانیم و وظیفه ما بود که به نمایندگی از دولت و ملت لبنان در تهران حضور پیدا کنیم.

نبیه بری با اشاره به شرایط منطقه و جنگ غزه آن را جنگ «وجود» خواند و افزود: لبنان نمی‌توانست در قبال کشتار مردم غزه ساکت بماند و به همین دلیل مقاومت لبنان برای کمک به مردم غزه وارد میدان شده است و ما شرط اول تغییر شرایط موجود را توقف جنگ غزه می‌دانیم.

رئیس مجلس لبنان با رهبر انقلاب دیدار کرد

رئیس مجلس لبنان با رهبر انقلاب دیدار کرد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی