تیتر امروز

خاموشی پشت خاموشی؛ چرا با کمبود برق مواجه شدیم؟/ گزارش وال استریت ژورنال درباره حمله احتمالی آمریکا به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

خاموشی پشت خاموشی؛ چرا با کمبود برق مواجه شدیم؟/ گزارش وال استریت ژورنال درباره حمله احتمالی آمریکا به ایران

این چهاردهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
خیابان جنگ و گفتمان صلح!
گزارش اختصاصی خبرنگار دیدارنیوز از همایش علمی و تخصصی «گفتمان صلح و دولت آینده در ایران»

خیابان جنگ و گفتمان صلح!

مسعود پیوسته، خبرنگار دیدارنیوز گزارشی جالب از همایش علمی و تخصصی «گفتمان صلح و دولت آینده در ایران» تهیه کرده که در این مطلب می‌خوانید.
وزیر آموزش و پرورش می‌گوید در ۲۸ روز ۱۲۰ امتحان در ۶ هزار شعبه در کشور برگزار می‌شود

خبر جدید از امتحانات نهایی دانش آموزان

رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش درباره برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان گفت: امسال برای اولین بار در تاریخ کشور از روز یکشنبه امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دهم، یازدهم و دوزادهم به صورت همزمان و متمرکز برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۱۶۵۴۷۲
۱۳:۴۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

خبر جدید از امتحانات نهایی دانش آموزان

دیدارنیوز: وزیر آموزش و پرورش با اشاره به روند آماده‌سازی زمینه برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان گفت: در این فرآیند طی ۲۸ روز ۱۲۰ امتحان در ۶ هزار شعبه در سراسر کشور برگزار و ۸۰ میلیون برگه امتحانی نیز تصحیح خواهد شد.

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در جلسه امروز هیات دولت گزارشی از روند آماده‌سازی زمینه برای برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان ارائه کرد و گفت: امسال برای اولین بار در تاریخ کشور از روز یکشنبه امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دهم، یازدهم و دوزادهم به صورت همزمان و متمرکز برگزار خواهد شد. در این فرآیند طی ۲۸ روز ۱۲۰ امتحان در ۶ هزار شعبه در سراسر کشور برگزار و ۸۰ میلیون برگه امتحانی نیز تصحیح خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی