تیتر امروز

علی شمس اردکانی؛ اولین سفیر امام و مامور مذاکره با «رمزی کلارک»
قسمت دوم از مجموعه گفت‌وگو‌های تاریخ شفاهی دیدارنیوز

علی شمس اردکانی؛ اولین سفیر امام و مامور مذاکره با «رمزی کلارک»

در دومین قسمت از مجموعه گفت‌وگو‌های تاریخ شفاهی دیدارنیوز با شخصیت‌های تاریخی، علی شمس اردکانی ادامه ماجرای ارتباط خود با امام و رفت آمد چندباره از کویت به نوفل‌لوشاتو و بالعکس را تشریح کرد.
تصاویر هوایی از مراسم تشییع شهید رئیسی و همراهان/ خاکسپاری شهید امیرعبداللهیان +ویدیو
تشییع پیکر رئیس‌جمهور پس از فاجعه هوایی ورزقان (بروزرسانی می‌شود)

تصاویر هوایی از مراسم تشییع شهید رئیسی و همراهان/ خاکسپاری شهید امیرعبداللهیان +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
زنان گریان مراسم تشییع پیکر رییس جمهور
حاشیه‌های مراسم بدرقه پیکر مرحوم ابراهیم رئیسی؛ خیابان‌های فرعی منتهی به دانشگاه تهران

زنان گریان مراسم تشییع پیکر رییس جمهور

گزارش میدانی و حاشیه نویسی متفاوت خبرنگار دیدارنیوز از مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و دیگر جانباختگان سانحه بالگرد، را بخوانید.
افرادی به دادگاه احضار شده‌اند

شایعات عجیب درباره فساد بزرگ در فوتبال

پس از افشای ردوبدل شدن مقدار زیادی رشوه و احضار چند مدیر مهم و چهره رسانه‌ای فوتبال ایران به دادگاه، حاشیه بزرگ و جدیدی برای فوتبال ایران ایجاد شده است.

کد خبر: ۱۶۵۲۷۵
۱۰:۲۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

شایعات عجیب درباره فساد بزرگ در فوتبال

دیدارنیوز: ماجرا به اتفاقات حول و محور یک تیم باشگاهی صنعتی لیگ برتری شهرستانی اختصاص دارد و مسائلی درباره پول‌پاشی عوامل این تیم داوری و فساد سازمان‌یافته در این بخش به‌وجودآمده است.

ردوبدل مقدار زیادی رشوه و احضار چند مدیر مهم و چهره رسانه‌ای فوتبال ایران به دادگاه، ماجرایی است که به حاشیۀ بزرگ جدید فوتبال ایران تبدیل‌شده و فدراسیون فوتبال دربارۀ آن سکوت کرده است.

به گزارش فرهیختگان، بر اساس آنچه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و خواندیم، ماجرا به اتفاقات حول و محور یک تیم باشگاهی صنعتی لیگ برتری شهرستانی اختصاص دارد و مسائلی درباره پول‌پاشی عوامل این تیم داوری و فساد سازمان‌یافته در این بخش به‌وجودآمده است که سرنوشت موضوع را به رسیدگی جدی در دادگاه و احتمال برخورد با افراد مرتبط کشانده است.

با وجود انتشار چنین شایعه‌ای هنوز مدیران فدراسیون فوتبال درباره ماجرا اظهارنظری نداشته‌اند. شفاف سازی رسمی از طرف آن‌ها بهتر به اهالی فوتبال برای پیگیری اخبار و شایعات مربوط به این پرونده کمک می‌کند.

واکنش فدراسیون فوتبال به خبر شوک‌برانگیز فساد

تسنیم هم در این باره نوشته بود: امروز (شنبه) خبر‌هایی مبنی بر اینکه پای چند مدیر فوتبالی سرشناس، چند مدیر ارشد فدراسیون فوتبال و چندین فعال رسانه‌ای به یک پرونده فساد بزرگ باز شده، منتشر شد و گویا مقدار «رشوه» جابجا شده زیاد است.

فدراسیون فوتبال در واکنش به این خبر اعلام کرد: «منشاء مبارزه با فساد و تخلف احتمالی در حوزه فوتبال؛ فدراسیون است و همواره از بررسی هر گونه موضوعی که به سلامت فوتبال کمک می‌کند، استقبال کرده و خواهد کرد و با متخلفان احتمالی برخورد لازم در چارچوب قوانین ذیربط صورت می‌گیرد.»

پرونده این تخلف در دست بررسی است و افرادی در این باره به دادگاه احضار شده‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی