تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ استفاده سپاه از منور‌های مه‌شکن/ واکنش محمد خاتمی
این گزارش بروزرسانی می‌شود

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ استفاده سپاه از منور‌های مه‌شکن/ واکنش محمد خاتمی

امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و جستجو‌ها برای پیداشدن این هلی‌کوپتر که حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه نیز در آن بوده، ادامه...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
تلاش‌های دولت برای حل مشکلات بر کسی پوشیده نیست

شریعتی: عمده تولیدکنندگان از عدم توجه دولت گلایه‌ دارند

غلامرضا شریعتی، نماینده مردم بهشهر در مجلس گفت: برخی از سیاست‌هایی که در دولت دنبال می‌شود متاسفانه با عملکرد دولت همخوانی ندارد. اکنون عمده تولید کنندگان از عدم توجه دولت برای تامین نقدینگی و سرمایه در گردش گلایه‌مند هستند.

کد خبر: ۱۶۵۰۹۹
۱۰:۴۲ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

شریعتی

دیدارنیوز: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از سیاست‌هایی که در دولت دنبال می‌شود متاسفانه با عملکرد دولت همخوانی ندارد.

غلامرضا شریعتی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به صحبت‌های شب گذشته رئیس جمهور با مردم، بیان کرد: همان طوری که رئیس جمهور در صحبت‌های خود اعلام کرد تمام تلاش دولت در طول این مدت حل مشکلات مردم بوده است. از اینکه دولت برای حل و فصل مسائل کشور در تلاش شبانه روزی است، هیچ تردیدی وجود ندارد و تلاش صادقانه دولت در همه سطوح بر کسی پوشیده نیست.

وی در ادامه اظهار کرد: سفر‌های استانی که این دولت انجام داده است و حضور به موقعی که در صحنه حوادث مختلف داشته است همه جای تقدیر دارد، اما نکته حائز اهمیت این است که آنچه که باید توسط دولت رقم بخورد تا اسباب رشد کشور را فراهم کند، گشودن باب سرمایه گذاری است که روند پشتیبانی از تولید کُند است و این امر سبب نگرانی سرمایه گذاران شده است.

این عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: برخی از سیاست‌هایی که در دولت دنبال می‌شود متاسفانه با عملکرد دولت همخوانی ندارد. اکنون عمده تولید کنندگان از عدم توجه دولت برای تامین نقدینگی و سرمایه در گردش گلایه‌مند هستند.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بانک‌ها در پرداخت وام‌های خرد که مربوط به مردم است تعلل می‌کنند و این مساله زندگی مردم را با مشکل روبرو کرده است که دولت باید در حوزه توجه به تولید گام‌های جدی تری بردارد.

شریعتی با انتقاد از سیاست‌های دولت در بخش حمایت از کشاورزان گفت: در کنار اقدامات خوبی که دولت در حال انجام دادن است باید به این موضوعات نیز توجه بیشتری داشته باشد تا گره از کار مردم و تولیدکندگان برداشته شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی