تیتر امروز

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ حادثه در منطقه جنگلی دیزمار بود/ اعزام ۸ آمبولانس
این گزارش بروزرسانی می‌شود

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ حادثه در منطقه جنگلی دیزمار بود/ اعزام ۸ آمبولانس

برخی خبرها حاکی از آن است که بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
مشارکت مردم در انتخابات قدرت‌آفرین است

حدادی: ایران قوی نیازمند یک مجلس قوی است

علی حدادی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها درباره دور دوم انتخابات مجلس گفت: ایران قوی قطعا نیازمند یک مجلس قوی است، تشکیل مجلس قوی نیز نیازمند مشارکت مردم در انتخابات است.

کد خبر: ۱۶۵۰۴۵
۱۲:۲۱ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

حدادی: مشارکت مردم در انتخابات قدرت‌آفرین است

دیدارنیوز: عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت مردم در انتخابات تولید قدرت ملی را به دنبال داشته و تاثیر بسزایی در انتخاب نماینده اصلح دارد.

علی حدادی، با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در روز ۲۱ اردیبهشت ماه انتخابات دور دوم مجلس در برخی از حوزه‌ها برگزار خواهد شد و از مردم عزیز و فهیم دعوت می‌کنیم تا مشارکت حداکثری در این انتخابات داشته باشند. قطعا مجلس دوازدهم ماموریت سنگینی هم از بعد تنقیح قوانین و هم از بعد قانون‌گذاری بر دوش دارد.

وی ادامه داد: ایران قوی قطعا نیازمند یک مجلس قوی است، تشکیل مجلس قوی نیز نیازمند مشارکت مردم در انتخابات است. در مرحله اول انتخابات با مشارکتی که مردم فهیم ایران داشتند تکلیف بخشی از کرسی‌های مجلس مشخص شد، اما انتخاب ۴۵ نماینده همچنان باقی مانده است.

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از مردم ایران اسلامی تقاضا داریم در حوزه‌هایی که انتخابات برای دور دوم برگزار خواهد شد، مشارکت حداکثری داشته باشند چراکه مشارکت مردم تاثیر زیادی در انتخاب نماینده اصلح دارد. نماینده قوی در مجلس می‌تواند تاثیرگذار بوده و مشکلات مردم را برطرف کند. مشارکت مردم در انتخابات تولید قدرت ملی را به دنبال دارد.

حدادی در پایان تاکید کرد: با مشارکت مردم در انتخابات شاهد ایجاد مجلس قوی خواهیم بود که در مسیر حل مشکلات مردم گام برخواهد داشت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی