تیتر امروز

یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها
مطبوعات جهان درباره سقوط بالگرد حامل رئیسی و همراهان چه گفتند

یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها

سانحه سقوط منجر به درگذشت حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهان، علاوه بر انتظار حدود ده ساعته و واکنش‌های داخلی، بازخورد خبری در سطح جهان را هم به دنبال داشت
اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)
از چشم جهان (۱۵۱)

اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)

در قسمت اول مقاله «اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد» به دو مساله اشاره شد و در این مطلب، سه مساله راهبردی دیگر و پایانی را می‌خوانید.
علی شمس اردکانی؛ اولین سفیر امام و مامور مذاکره با «رمزی کلارک»
قسمت دوم از مجموعه گفت‌وگو‌های تاریخ شفاهی دیدارنیوز

علی شمس اردکانی؛ اولین سفیر امام و مامور مذاکره با «رمزی کلارک»

در دومین قسمت از مجموعه گفت‌وگو‌های تاریخ شفاهی دیدارنیوز با شخصیت‌های تاریخی، علی شمس اردکانی ادامه ماجرای ارتباط خود با امام و رفت آمد چندباره از کویت به نوفل‌لوشاتو و بالعکس را تشریح کرد.
مدیر سامانه یکپارچه خودرو‌ها توضیح داد

اولین فروش خودرو‌های برقی؛ ثبت‌نام جدید نداریم

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه خودرو‌ها از آغاز اولین دور فروش خودرو‌های برقی وارداتی از عصر امروز (یکشنبه) خبر داد و گفت: چهار خودروی وارد شده صرفا برای متقاضیان دور اول (ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١) عرضه خواهد شد.

کد خبر: ۱۶۴۹۳۳
۱۷:۰۱ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

اولین فروش خودرو‌های برقی؛ ثبت‌نام جدید نداریم

دیدارنیوز: مدیر سامانه یکپارچه خودرو‌ها از آغاز اولین طرح فروش خودرو‌های برقی وارداتی و هیبریدی از عصر امروز (یکشنبه ١۶ اردیبهشت ماه) خبر داد و تاکید کرد که این دور از فروش چهار خودروی وارداتی شامل دو خودروی برقی، یک خودروی هیبریدی و یک خودروی بنزینی، صرفاً برای ثبت‌نام کنندگان مرحله اول خودرو‌های وارداتی که اسفند ماه سال ١۴٠١ ثبت‌نام کرده بودند، خواهد بود و ثبت‌نام جدیدی صورت نمی‌گیرد.

مهدی تقدسی از آغاز اولین دور فروش خودرو‌های برقی وارداتی از عصر امروز (یکشنبه) خبر داد و گفت: این چهار خودروی وارد شده صرفاً برای متقاضیان دور اول (ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١) عرضه خواهد شد.

طبق اعلام مدیر سامانه یکپارچه خودروها، این مرحله از فروش خودرو‌های وارداتی که اولین دور از فروش خودرو‌های برقی است، صرفاً برای متقاضیان مرحله اول ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی که اسفند ماه سال ۱۴۰۱ با بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در حساب وکالتی خود اقدام به ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، امکان ثبت درخواست یک خودرو از چهار خودروی عرضه شده وجود خواهد داشت.

در این دور از فروش خودرو‌های وارداتی، دو خودروی برقی شامل هیوندای برقی (وارد شده توسط معین‌خودرو) و خودروی برقی وارداتی توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو، یک خودروی هیبریدی (لاماری) و یک خودروی نیسان سانی (وارد شده توسط معین‌خودرو) عرضه شده است.

متقاضیان از عصر امروز (یکشنبه) تا پایان روز سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت ماه) فرصت دارند از بین چهار خودروی وارد شده، یک محصول را انتخاب کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی