تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
باشگاه استقلال رسما از قطع همکاری خبر داد

دوران «خطیر» به پایان رسید/ نکونام خوشحال‌ترین استقلالیِ دنیا!

باشگاه استقلال رسما از پایان همکاری با علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه خبر داد؛ اتفاقی که برای نکونام سرمربی آبی‌ها بسیار خوشحال‌کننده است و او حالا می‌تواند مشکلات و اختلافات قبلی با خطیر را فراموش کند!

کد خبر: ۱۶۴۸۲۶
۱۸:۱۶ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

دوران «خطیر» به پایان رسید/ نکونام خوشحال‌ترین استقلالیِ دنیا!

دیدارنیوز: باشگاه استقلال دقایقی پیش رسما از پایان همکاری با علی خطیر، مدیرعامل خود خبر داد.

رسانه باشگاه استقلال اعلام کرد: «هیات مدیره باشگاه استقلال در مورخه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور مهدی افضلی رییس، فرشید سمیعی نایب رییس و مهدی حیدرزاده عضو هیات مدیره تشکیل جلسه داده و تصمیم به اتمام همکاری با علی خطیر (مدیرعامل) گرفتند.

در پایان این جلسه، فرشید سمیعی از سوی هیات مدیره به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب شد.

باشگاه استقلال از زحمات علی خطیر در طول مدت مدیریتش نهایت تشکر را دارد.»

مطلب مرتبط:

زلزله در استقلال؛ «خطیر» برکنار شد

به گزارش دیدارنیوز، شب گذشته این خبر از سوی رسانه‌های داخلی منتشر شد اما رسانه باشگاه استقلال به این خبر و جلسه‌ای که دیشب برگزار شده بود، واکنش نشان نداده بود.

همچنین گفته می‌شود جواد نکونام سرمربی استقلال از این تغییر و تحول در باشگاه رضایت کامل دارد.

نکونام: وقتی خبر اعلام شد همه خوشحال شدند!

به نقل از ورزش سه، نکونام پس از دیدار با تراکتور در تبریز و شنیدن خبر برکناری خطیر گفته بود: 

«امروز که این خبر در هواپیمای تیم اعلام شد، همه تیم خوشحال شدند، چون همه امسال اذیت شدند. فعلا نمی‌خواهم زیاد در این باره حرف بزنم. به زودی با هواداران درباره بلا‌هایی که در یکسال گذشته سر من، تیم و هواداران آوردند صحبت می‌کنم. الان فقط و فقط تمرکزمان روی موفقیت تیم است. با وجود کم و کاستی‌ها تا لحظه آخر برای استقلال خواهیم جنگید. فقط خوشحالم مالکان جدید خیلی زود فهمیدند چه کسانی مخل آسایش استقلال هستند و می‌خواهند آرامش را بر هم بزنند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی