تیتر امروز

ادای احترام سفیر روسیه در سازمان ملل به رئیس‌جمهور و وزیرخارجه شهید +ویدیو
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در ورزقان آذربایجان شرقی (بروزرسانی می‌شود)

ادای احترام سفیر روسیه در سازمان ملل به رئیس‌جمهور و وزیرخارجه شهید +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم
دیدارنیوز واکنش‌های جهانی به درگذشت رئیس جمهور را بررسی کرد؛ این قسمت دولت‌های جهان

واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم

سانحه منجر به درگذشت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و هیات همراه با واکنش گسترده مقامات رسمی کشور‌های دنیا همراه شد.

صدراعظم آلمان، اسلام‌گرایان را تهدید کرد

ولاف شولتس، صدراعظم آلمان اعلام کرد که تظاهرات اسلامگرایانه آخر هفته پیش در هامبورگ تحت پیگرد قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۱۶۴۷۲۸
۰۹:۰۳ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

صدراعظم آلمان، اسلام‌گرایان را تهدید کرد

دیدارنیوز: اولاف شولتس، صدراعظم آلمان روز سه‌شنبه گفت که تظاهرات اسلامگرایانه آخر هفته پیش در هامبورگ تحت پیگرد قرار خواهد گرفت. در جریان این تظاهرات، بیش از ۱۰۰۰ نفر در شهر شمالی آلمان پوستر‌ها و پلاکارد‌هایی بلند کرده و خواستار «اجرا شدن قانون شریعت» و «تاسیس خلافت» شدند.

به نقل از «یورونیوز»، تظاهرات مذکور با گروه «مسلم اینتراکتیو» مرتبط بود، که سازمان‌های اطلاعاتی داخلی آلمان آن را به عنوان یک گروه افراطی طبقه‌بندی کرده‌اند.

شولتس طی یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «کاملاً واضح است که باید با استفاده از امکانات و گزینه‌های قانون اساسی، با تمام فعالیت‌های اسلامگرایانه مقابله کنیم. هرگونه اقدامات جنایی تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.»

نانسی فائسر، وزیر کشور آلمان نیز روز سه‌شنبه در حساب «ایکس» خود نوشت: «اگر دنبال خلافت هستید، آلمان جای درستی برای آمدن نیست.»

تظاهرات اسلامگرایانه تحت شرایطی برگزار شد که دولت آلمان به دلیل آنچه عدم محافظت کافی از مسلمانان تصور می‌شود، مورد انتقاد قرار دارد.

به گفته یورونیوز، در سال ۲۰۲۳، آمار دولت آلمان برای جنایت با انگیزه نفرت علیه مسلمانان ۶۸۶ فقره بود. این به این معناست که جنایات نفرت علیه مسلمانان در آلمان از سال ۲۰۲۲ که ۶۱۰ مورد ثبت شده بود، فراتر رفته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی