تیتر امروز

ورود پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان به مصلی تهران +ویدیو
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در ورزقان آذربایجان شرقی

ورود پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان به مصلی تهران +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم
دیدارنیوز واکنش‌های جهانی به درگذشت رئیس جمهور را بررسی کرد؛ این قسمت دولت‌های جهان

واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم

سانحه منجر به درگذشت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و هیات همراه با واکنش گسترده مقامات رسمی کشور‌های دنیا همراه شد.

انگلیس: قراردادن سپاه در فهرست تروریسم در راستای منافع‌مان نیست

«دیوید کامرون» وزیر خارجه انگلیس تاکید کرد که قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست موسوم به تروریسم، در راستای منافع لندن نیست.

کد خبر: ۱۶۴۷۲۲
۰۸:۰۷ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

.

دیدارنیوز: وزیر خارجه انگلیس با اعلام این‌که کشورش خواستار حفظ روابط دیپلماتیک با ایران است، تأکید کرد که قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست موسوم به تروریسم در راستای منافع لندن نیست.

به نقل از اسکای نیوز، «دیوید کامرون» وزیر خارجه انگلیس با اعلام این‌که کشورش خواستار حفظ روابط دیپلماتیک با ایران است، تأکید کرد که قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست موسوم به تروریسم در راستای منافع لندن نیست.

کامرون گفت که گام‌هایی که لندن تا کنون برداشته است، کافی بوده و «تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران» می‌تواند به قطع روابط دیپلماتیک با تهران منجر شود.

وی در واکنش به برخی درخواست‌ها برای قرار دادن سپاه در فهرست موسوم به تروریسم، تأکید کرد که این امر ضرورتی ندارد و وضعیت فعلی این نهاد که به طور کامل تحریم شده است، موضعی به اندازه کافی قوی است.

کامرون که خطاب به کمیته روابط بین الملل و دفاع مجلس اعیان انگلیس صحبت می‌کرد، افزود: «همه کار‌هایی که باید انجام دهیم تا بر ایران فشار بیاوریم و مطمئن شویم که در جایی که غیرقانونی عمل می‌کنند، می‌توانیم علیه آن‌ها عمل کنیم، از طریق رژیم تحریم‌ها که آن را تقویت کرده‌ایم، در حال حاضر انجام شده است».

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی