تیتر امروز

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
دانشگاه‌ها در مقابل ظلم و ستم همیشه ایستاده‌اند

زلفی‌گل: وجدان بیدار دانشگاهیان را ستایش می‌کنم

محمد علی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، درباره اعتراض در دانشگا‌های آمریکا گفت: اعتراضاتی که در دانشگاه‌های آمریکا و سایر دانشگاه‌های جهان شاهد هستیم، نشان دهنده وجدان بیدار دانشگاهیان است، این وجدان بیدار دانشگاهیان را ستایش می‌کنیم.

کد خبر: ۱۶۴۵۵۸
۱۱:۳۹ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

زلفی‌گل: وجدان بیدار دانشگاهیان را ستایش می‌کنم

دیدارنیوز: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه اعتراضات دانشگاه‌های جهان علیه رژیم نسل کُش اسرائیل نشان دهنده وجدان بیدار دانشگاهیان است، گفت: دانشگاه‌ها در مقابل ظلم و ستم همیشه ایستاده‌اند.

محمد علی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، درباره اعتراض دانشگا‌های آمریکا علیه رژیم صهیونیست گفت: اعتراضاتی که در دانشگاه‌های آمریکا و سایر دانشگاه‌های جهان شاهد هستیم، نشان دهنده وجدان بیدار دانشگاهیان است، این وجدان بیدار دانشگاهیان را ستایش می‌کنیم.

وی افزود: قدردان تمام دانشجویان و اساتید که در مقابل درندگی، نسل کشی و کشتن غیرنظامیان، بانوان و کودکان توسط رژیم اسرائیل، اعتراض و ایستادگی کرده اند، هستم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: امروز دانشگاه‌های ایران در حمایت از دانشگاه‌های معترض که در مقابل ظلم جهانی ایستادگی کرده اند، تجمعاتی خواهند داشت. این موضوع نشان می‌دهد، دانشگاه‌ها در مقابل ظلم و ستم همیشه ایستاده اند.

گفتنی است، امروز یکشنبه نهم اردیبهشت تمام کلاس‌های درس ساعت ۱۲ تا ۱۴ دانشگاه‌های دولتی برای تجمع و دفاع از اساتید و دانشجویان معترض به جنایات اسرائیل تعطیل است.

مطلب مرتبط:

حضور وزیر علوم در دانشگاه شریف برای گفت‌وگو با دانشجویان معترض

وزارت علوم: آماری از دانشجویان بازداشتی و زخمی شریف نداریم!

تصمیم تاریخی «زلفی‌گل»؛ امنیتی‌کردن فضای دانشگاه بسیار خطرناک است

راه‌اندازی دفتر نیرو‌های مسلح در دانشگاه‌ها

مطالبات دانشجویان باید شنیده شود

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی