تیتر امروز

«استقلال فلسطین»؛ خیلی دور خیلی نزدیک!
«دیدارنیوز» در‌ گفت‌وگو با «مصیب نعیمی» بررسی می‌کند:

«استقلال فلسطین»؛ خیلی دور خیلی نزدیک!

یک دیپلمات درگفت‌وگو با دیدار معتقد است شاید زمان استقلال کشور فلسطین مشخص نباشد ولی روند آن سرعت بیشتری گرفته است.

حزب‌الله با موشک کاتیوشا شهرک‌های اسرائیل را بمباران کرد

گروه «حزب‌الله» لبنان اعلام کرد که شهرک «میرون» در «جلیل اعلی» شمال اسرائیل و شهرک‌های اطراف آن را با ده‌ها موشک کاتیوشا بمباران کرد.

کد خبر: ۱۶۴۵۴۳
۰۹:۳۸ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

حزب‌الله با ده‌ها موشک شهرک‌های اسرائیل را بمباران کرد

دیدارنیوز: روزنامه «تایمز اسراییل» به نقل از ارتش اسرائیل مدعی شد که حداقل ۲۶ موشک از لبنان شلیک شد و در «زمین‌های خالی» سقوط کرده است.

به نقل از العربیه، ارتش اسرائیل ادعا کرد که این حمله تلفات یا خسارتی در پی نداشته است. پیش از این، ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد که آژیر خطر در «جلیل اعلی» به صدا درآمده است، بدون اینکه جزئیات بیشتری ارائه کند.

ارتش نتانیاهو روز شنبه نیز از رهگیری یک هدف هوایی که از مرز لبنان به منطقه المناره در شمال اسرائیل عبور کرده بود، خبر داد. این در حالی است که حزب‌الله لبنان از بمباران دو پایگاه نظامی اسرائیل در این منطقه با پهپاد و موشک خبر داد.

ارتش اسرائیل همچنین در بیانیه‌ای اعلام کرد که چندین حمله با موشک ضدزره از مرز‌های لبنان به سمت منطقه المناره را با بمباران موشکی پاسخ داد.

نیرو‌های اسرائیل و حزب‌الله بیش از شش ماه است که به موازات جنگ غزه، در خطرناک‌ترین رویارویی‌ها از زمان آغاز جنگ ۲۰۰۶، به تبادل آتش پرداخته‌اند.

این درگیری‌ها باعث افزایش نگرانی‌ها درباره تشدید تنش‌ها شده است. بر اساس آمار رویترز، حداقل ۳۷۰ لبنانی از جمله بیش از ۲۴۰ جنگجوی حزب‌الله و ۶۸ غیرنظامی در این درگیری‌ها کشته شدند.

بر اساس آمار اسرائیل نیز، ۱۸ اسرائیلی از جمله سربازان و غیرنظامیان در سمت مرز اسرائیل کشته شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی