تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

روایت وزیرخارجه از سفر اخیر رئیس‌جمهور

«حسین امیرعبداللهیان»، وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی از روایت خود، به سفر ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری به پاکستان و سریلانکا پرداخت و نوشت: اشتیاق گسترده مردمی، علی‌الخصوص در میان جوانان، در خیابان‌ها و میادین شهر‌های پاکستان و به‌طور خاص در فضای مجازی به شکل کم‌سابقه‌ای مشهود بود.»

کد خبر: ۱۶۴۴۴۰
۱۷:۳۵ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

روایت وزیرخارجه از سفر اخیر رئیس‌جمهور

دیدارنیوز: وزیر خارجه ایران گفت اشتیاق گسترده مردمی در ابراز محبت و احساسات به مقام معظم رهبری و اشتیاق دیدار رئیس‌جمهور در پاکستان به شکل کم سابقه‌ای مشهود بود.

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران که همراه با «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور ایران به کشور‌های پاکستان و سریلانکا سفر کرده است، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در سفر رئیس‌جمهور کشورمان به سریلانکا (در چارچوب سیاست نگاه به آسیا)، پروژه چند منظوره سد و نیروگاه "اومااویا" که توسط مهندسان ایرانی ساخته شده است، با حضور روسای جمهور و مقامات دو کشور افتتاح شد».

روایت وزیرخارجه از سفر اخیر رئیس‌جمهور

امیرعبداللهیان با اشاره به سفر رئیسی به پاکستان نوشت: «پیش از آن رئیس‌جمهور در شهر‌های تاریخی لاهور و کراچی (مراکز فرهنگی و اقتصادی پاکستان) با اقشار دانشگاهیان، فرهیختگان، تجار و فعالین اقتصادی دیدار و گفتگو داشت».

او در پایان نوشت: «اشتیاق گسترده مردمی، علی‌الخصوص در میان جوانان، در ابراز محبت و احساسات به مقام معظم رهبری و اشتیاق دیدار رییس جمهور کشورمان، در خیابان‌ها و میادین شهر‌های پاکستان و به‌طور خاص در فضای مجازی به شکل کم‌سابقه‌ای مشهود بود».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی