تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.
فرمانده فراجا از گشت ارشاد حمایت کرد

رادان: هیچ ماموریتی حساس‌تر از «طرح نور» نیست

در میان اعتراض‌ها و انتقادهایی که نسبت به بازگشت گشت ارشاد (طرح نور) وجود دارد، سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا معتقد است که هیچ ماموریتی حساس‌تر از طرح نور نیست.

کد خبر: ۱۶۴۳۹۷
۲۱:۲۴ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

رادان: هیچ ماموریتی حساس‌تر از «طرح نور» وجود ندارد

دیدارنیوز: فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه اجرای طرح نور با جدیت و قوت در کنار سایر ماموریت‌های پلیس با قوت ادامه دارد، گفت: با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس‌تر از این ماموریت وجود ندارد.

سردار احمدرضا رادان در قرارگاه طرح نور، که با حضور سردار حسین ساجدی نیا، معاون عملیات فراجا، سردار حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه فراجا و ... و به صورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از مردم، رئیس جمهوری، قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی، دادستان، صداوسیما و همکاران انتظامی گفت: من با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس‌تر از این ماموریت وجود ندارد و خوشبختانه آن‌گونه که نشان می‌دهد به لطف خداوند متعال و تلاش و جدیت همکاران، پیامد‌های طرح بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

مطلب مرتبط:

وزیر کشور: طرح نور یعنی «اصلاح با تذکر»

پزشکیان: این زنان در اختیار خود نظام بودند؛ حالا می‌خواهیم با زور درست کنیم؟

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی ما حکم می‌کند که این ماموریت را با جدیت و دقت و هوشمندانه استمرار بخشیم، گفت: پلیس در موضوع خودرو‌های توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.

رادان همچنین گفت: برابر گزارش‌های دریافتی ۹۰ درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خویش را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند.

وی در پایان گفت: پلیس در کنار اجرای طرح نور، هیچ گاه از دیگر ماموریت‌های خود از جمله مبارزه با مواد مخدر، سرقت و اراذل و اوباش غافل نخواهد شد.

مطلب مرتبط:

تشویق؛ نه تنبیه/ زنان باحجاب هم دچار استرس و اضطراب شده‌اند

فعال اصولگرا: جامعه را به سمت لج‌بازی نبریم

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی