تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات انرژی روسیه

مقام‌های روسیه، امروز چهارشنبه از حمله پهپادی منتسب به اوکراین و وقوع آتش‌سوزی در تاسیسات انرژی منطقه اسمولنسک، خبر دادند.

کد خبر: ۱۶۴۳۷۷
۱۷:۳۵ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات انرژی روسیه

دیدارنیوز: مقام‌های محلی در روسیه، چهارشنبه پنجم اردیبهشت، از وقوع آتش‌سوزی در تاسیسات انرژی منطقه اسمولنسک، در پی حمله پهپادی منتسب به اوکراین، خبر دادند.

به نقل از العربیه، مقام‌های این کشور، همچنین در پی سقوط یک پهپاد در منطقه صنعتی لیپتسک در جنوب غربی روسیه، اقدام به تخلیه بخشی از این منطقه کردند.

واسیلی آنوخین، فرماندار منطقه اسمولنسک در غرب روسیه، با انتشار بیانیه‌ای در «تلگرام» گفت: «منطقه ما بار دیگر هدف حمله پهپاد‌های اوکراینی قرار گرفت که در نتیجه حمله دشمن به تاسیسات غیرنظامی سوخت و انرژی، آتش‌سوزی در مناطق اسمولنسک و یارتسوو رخ داد.»

مشخص نیست کدام تاسیسات در این منطقه دچار آتش‌سوزی شده که شامل پالایشگاه‌های بزرگ نفت نمی‌شود.

از سوی دیگر ایگور آرتامونوف، فرماندار لیپتسک در جنوب غربی روسیه، گفت یک پهپاد در یکی از بخش‌های صنعتی این منطقه سقوط کرده، اما خسارت جانی برجای نگذاشته است. مقامات محلی در اقدامی پیش گیرانه منطقه را تخلیه کردند.

مقام‌های اوکراینی به‌طور معمول درباره جزئیات حمله به داخل روسیه ابراز نظر نکرده، اما تاکید می‌کنند که نابودی زیرساخت‌های انرژی، ارتش و حمل و نقل در روسیه می‌تواند به تضعیف جنگ فراگیر مسکو در اوکراین منجر شود.

مقام‌های اوکراینی تاکید کرده‌اند نابودی زیرساخت‌های انرژی، نظامی و حمل و نقل روسیه می‌تواند به تضعیف جنگ فراگیر مسکو در اوکراین منجر شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی