تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
صعود مقتدرانه یوز‌ها به دور حذفی

فوتسال آسیا؛ ایران به کویت رحم نکرد

تیم ملی فوتسال مردان کشورمان در ادامه مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند، با برتری قاطع ۴ بر صفر برابر کویت، به عنوان تیم اول از گروه D به مرحله بعدی صعود کرد.

کد خبر: ۱۶۴۲۶۱
۱۹:۱۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

فوتسال آسیا؛ ایران به کویت رحم نکرد

دیدارنیوز: تیم ملی فوتسال ایران با کسب پیروزی مقتدرانه مقابل کویت به عنوان تیم نخست مرحله گروهی راهی دور حذفی شد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتسال ایران در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا تایلند ۲۰۲۴ با پیروزی ۴-۰ برابر کویت به عنوان تیم اول از گروه D به مرحله بعدی صعود کرد.

تیم ایران که در این دیدار با ترکیب سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی مقابل حریف خود صف‌آرایی کرده بود بازی را با حملات پر دامنه آغاز کرد و در دقیقه ۸ بازی با نفوذ زیبای علی اکرمی و ضربه او که به مدافع برخورد کرد به گل اول دست یافت.

فوتسال آسیا؛ ایران به کویت رحم نکرد

در دقیقه ۱۶ بازی باز هم فشار ایران و دفاع بسته کویت باعث شد تا شلیک سالار آقاپور بعد از برخورد به مدافع کویتی به گل تبدیل شود.

در حالی‌که تنها دو ثانیه از پایان نیمه اول باقی مانده بود، سعید احمدعباسی با توپ‌ربایی زیرکانه از میانه میدان دروازه کویت را گشود تا شاگردان شمسایی با پیروزی ۳-۰ به رختکن بروند.

پس از گذشت ۱۳ دقیقه از نیمه دوم، اعلام ضربه پنالتی به سود ایران باعث شد سعید احمدعباسی گل دوم خود و گل چهارم ایران را به ثمر برساند تا بازی با همین نتیجه به سود ایران به پایان برسد و شاگردان شمسایی با کسب ۹ امتیاز و قرار گرفتن در صدر جدول گروه D مسابقات به دور بعد راه یابند.

تیم ملی ایران در مرحله حذفی روز چهارشنبه به مصاف قرقیزستان می‌رود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی