تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
نوجوان ۱۲ ساله شهید شد

حادثه تروریستی کرمان؛ تعداد شهدا به ۹۷ نفر رسید

پس از انفجار تروریستی روز ۱۳ دی‌ماه ۱۴۰۲ در نزدیکی گلزار شهدای کرمان، محمدمهدی ایرانمنش ۱۲ ساله و از مجروحان حادثه تروریستی صبح امروز (یکشنبه) به خیل شهدا پیوست.

کد خبر: ۱۶۴۱۷۳
۱۰:۲۹ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

حادثه تروریستی کرمان؛ تعداد شهدا به ۹۷ نفر رسید

دیدارنیوز: با شهادت نوجوان کرمانی ۱۲ ساله یکی از مجروحان حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه کرمان تعداد شهدای این انفجار به ۹۷ شهید گلگون کفن رسید.

سعید ایرانمنش از شهادت یکی دیگر از مجروحان انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان خبر داد و اظهار داشت: محمدمهدی ایرانمنش از مجروحان حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه کرمان صبح امروز به خیل شهدا پیوست.

وی با بیان اینکه محمدمهدی ایرانمنش که از روز حادثه تا امروز در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان بستری بوده است، گفت: این مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان تا به امروز شرایط سختی را سپری کرده بود و در نهایت صبح امروز به شهادت رسید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با اشاره به اینکه این شهید نوجوان کرمانی ۱۲ ساله سن داشته است، ادامه داد: پدر این نوجوان نیز در انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان به شهادت رسیده بود.

در انفجار تروریستی روز ۱۳ دی‌ماه ۱۴۰۲ در نزدیکی گلزار شهدای کرمان تعداد زیادی از زائران چهارمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در مسیر گلزار شهدای کرمان به خاک و خون کشیده شدند؛ در این حادثه که ۲ بمب انتحاری در میان مردم و زائران سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی منفجر شد تا این لحظه ۹۷ شهید برجا گذاشته است.

لازم به ذکر است، در انفجار تروریستی ۱۳ دی‌ماه ۱۴۰۲ در گلزار شهدای کرمان تعداد زیادی کودک، نوجوان و دانش‌آموز به شهادت رسیدند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی