تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

تبعات اعتراض به حکم ۳۰۰ میلیونی؛ دروازه‌بان استقلال احضار شد

حسین حسینی، دروازه‌بان تیم استقلال پس از اعتراض به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، به این کمیته احضار شد.

کد خبر: ۱۶۴۱۶۸
۰۹:۲۹ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

تبعات اعتراض به حکم ۳۰۰ میلیونی؛ دروازه‌بان استقلال احضار شد

دیدارنیوز: دروازه بان تیم استقلال در کمیته انضباطی فدراسیون حضور خواهد یافت.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته انضباطی، سید حسین حسینی، دروازه بان تیم استقلال جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهد یافت.

به گزارش دیدارنیوز، این احضار یک روز پس از آن صورت می‌گیرد که کاپیتان استقلال به دلیل درگیری با مقامات مسابقه آبی‌پوشان و آلومینیوم در اراک، در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره جریمه سنگین ۳۰۰ میلیون تومانی و در اعتراض به رای کمیته انضباطی گفته بود که این مبلغ فدای سر آن هوادار زن (اشاره به جیمی جامپی که وارد زمین شده بود).

حسین حسینی، کاپیتان تیم استقلال درباره جریمه سنگین او توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفته بود: اول اینکه خوشحالم کمیته انضباطی لطف کرد و ۴ روزه حکم من را داد. اتفاقات دیگری افتاده بود که یکی دو ماه طول می‌کشید حکم دهند، ولی برای من ۴ روزه دادند. این ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مطلب مرتبط:

۳۰۰ میلیون، فدای سر آن هوادار زن +ویدیو

ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی

با اعلام کمیته انضباطی مربی تیم استقلال تهران باید دفاعیه خود را به این کمیته ارسال کند. باتوجه به تخلف صورت گرفته از سوی کیانوش رحمتی «مربی» تیم استقلال تهران مبنی بر رفتار توهین آمیز پس از دیدار مقابل تیم شمس آذرقزوین مورخ ۳۱/۱/۱۴۰۳ از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، رحمتی باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی