تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مسابقات گزینشی جام‌جهانی

احتمال لغو سفر ملی‌پوشان ووشو به چین

امیر صدیقی، رئیس فدراسیون ووشو، با تایید لغو پرواز هواپیمای چینی گفت: متاسفانه امروز (شنبه) شرکت چینی با صدور اطلاعیه‌ای از لغو پرواز‌های خود در روز یکشنبه خبر داد. پس از این اتفاق ما در تلاش هستیم از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنیم تا ملی‌پوشان را به محل برگزاری مسابقات اعزام کنیم.

کد خبر: ۱۶۴۱۲۴
۱۱:۲۸ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

احتمال لغو سفر ملی‌پوشان ووشو به چین

دیدارنیوز: در ادامه لغو پرواز‌های اخیر رشته‌های ورزشی، احتمال دارد سفر تیم ملی ووشو به چین لغو شود.

در حالی که قرار بود تیم ملی ووشو ایران برای حضور در مسابقات گزینشی جام‌جهانی، ساعت ۲۲ فردا (۲ اردیبهشت ماه) با پرواز "چیاینا ایرویز" ابتدا به ارومچی و سپس به شانگ‌های محل برگزاری مسابقات اعزام شود، شرکت هواپیمایی چینی از لغو پرواز خود خبر داد.

این در حالی است که به دنبال سیل امارات و اتفاقات اخیر در منطقه خلیج فارس، تیم ملی جودو نیز از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا هنگ‌کنگ بازماند و ملی‌پوشان کشتی نیز برای بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا دچار مشکل شدند.

امیر صدیقی، رئیس فدراسیون ووشو، با تایید لغو پرواز هواپیمای چینی عنوان کرد: متاسفانه امروز (شنبه - یک اردیبهشت ماه) شرکت چینی با صدور اطلاعیه‌ای از لغو پرواز‌های خود در روز یکشنبه خبر داد. پس از این اتفاق ما در تلاش هستیم از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنیم تا ملی‌پوشان را به محل برگزاری مسابقات اعزام کنیم.

رقابت‌های گزینشی مسابقات جام‌جهانی ووشو از روز ۴ لغایت ۶ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و تیم ملی ووشو کشورمان پس از عدم صدور روادید برای حضور در مسابقات جام‌جهانی آمریکا به دنبال کسب سهمیه حضور در مسابقات جام‌جهانی از طریق این مسابقات بود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی