تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
جواد اوجی و حکمی عجیب برای مجید امیدی شهرکی در اواخر سال ۱۴۰۲

اعتراض نمایندگان به ابراهیم رئیسی؛ وزیر نفت به یار بقایی و مشایی «پست» داد!

دیده‌بان ایران نوشت: جواد اوجی، وزیر نفت در حالی در حکمی «مجید امیدی شهرکی» از یاران نزدیک بقایی و مشایی را به‌عنوان معاون امور حقوقی و مجلس وزارت نفت منصوب کرد که در اوایل دولت رئیسی کارکنان نهاد ریاست جمهوری در نامه‌ای به رئیس جمهور نسبت به تلاش وی برای گرفتن پست در این نهاد اعتراض کردند.

کد خبر: ۱۶۴۱۰۲
۱۸:۲۵ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

اعتراض نمایندگان به ابراهیم رئیسی؛ وزیر نفت به یار بقایی و مشایی «پست» داد!

دیدارنیوز: پست دادن جواد اوجی، وزیر نفت دولت سیزدهم به مجید امیدی شهرکی خبرساز شده است.

به نقل از دیده‌بان ایران، جواد اوجی وزیر نفت در حالی در حکمی «مجید امیدی شهرکی» را به‌عنوان معاون امور حقوقی و مجلس وزارت نفت منصوب کرد که در اوایل دولت رئیسی کارکنان نهاد ریاست جمهوری در نامه‌ای به رئیس جمهور نسبت به تلاش وی برای گرفتن پست در این نهاد که مسئولیت نهاد در آن زمان بر عهده سید صولت مرتضوی هم استانی امیدی شهرکی بوده، اعتراض کردند و اخیرا هم برخی نمایندگان در مصاحبه‌هایی نسبت به پست دادن جریان انحرافی در دولت انتقاد کردند.

مجید امیدی شهرکی، از یاران نزدیک بقایی و مشایی و همکار و لیدر جریان انحرافی بود. این را همکاران وقت وی در نهاد ریاست جمهوری بار‌ها در رسانه‌ها اعلام کردند. بعنوان مثال بعد از تائید صلاحیت امیدی شهرکی برای مجلس یازدهم، یکی از مقامات نهاد ریاست جمهوری و نزدیک‌ترین فرد به احمدی نژاد در دوره ریاست جمهوری در بهمن سال ۹۸ در یادداشتی که در رسانه‌ها منتشر شد، تاکید کرد که «این فرد تا لحظه‌ی آخر یار غار بقایی و مشایی و همکار و لیدر جریان انحرافی بود و ادامه دارد».

اما جمعی از کارکنان انقلابی و ایثارگر نهاد ریاست جمهوری در اوائل دولت رییسی نسبت به تلاش امیدی شهرکی برای گرفتن پست در نهاد ریاست جمهوری اعتراض کرده و نامه سرگشاده به رییس جمهور نوشتند.

اعتراض نمایندگان به ابراهیم رئیسی؛ وزیر نفت به یار بقایی و مشایی «پست» داد!

حال معلوم نیست که جواد اوجی وزیر نفت بر چه مبنایی برای این فرد حکم معاونت زده است و در ۲۶ اسفند سال گذشته که همزمان با تعطیلات نوروز بوده وی را به عنوان معاون وزیر در امور حقوقی و مجلس منصوب کرده است.

پست دادن به جریان انحرافی در دولت سیزدهم مورد اعتراض و انتقاد شدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم قرار گرفته است.

در همین راستا اخیرا مرتضی محمودوند نماینده خرم آباد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بعد از رسانه‌ای شدن انتصاب «مجید امیدی شهرکی» به عنوان معاون امور حقوقی و مجلس وزارت نفت، با تاکید بر اینکه «تفاله‌های جریان انحرافی، سکان دولت رئیسی را در دست گرفته اند»، خطاب به رییسی، رییس جمهوری، گفت: آقای رییسی خبط بزرگی انجام داد و به علت نداشتن نیرو از جریان انحراف استفاده کرد و اگر امروز دولت شکست خورده به واسطه تفاله‌های جریان انحراف است که سکان دولت رییسی را در دست گرفتند.

وی افزود: در دو الی سه سال اخیر این جریان هر آسیبی خواست به کل جمهوری اسلامی و خون شهدا زد که آخرین آن به دمکراسی کشور و انتخابات بود، همه ملت ایران دیدند که برگه‌های رای با کد ملی پر شد، خرید وحشتناک آراء و دخالت‌های متعدد در صورت جلسه‌های انتخابات صورت گرفت که کار تفاله‌های جریان انحراف بود.

اعتراض نمایندگان به ابراهیم رئیسی؛ وزیر نفت به یار بقایی و مشایی «پست» داد!

این نماینده مجلس گفت: آقای رییسی اگر می‌خواهد اول از آبروی خود، نظام و جمهوری اسلامی و خون شهدا دفاع کند باید تمام کسانی که مربوط به جریان دولت انحراف، حلقه ذکر و شیطان هستند بدون رودربایستی کنار بگذارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی