تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
اولیانوف روسی خبر داد

فعالیت بازرسان آژانس در ایران

اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین مدعی شد که بازرسان آژانس فعالیت خود را در ایران از سر گرفته‌اند.

کد خبر: ۱۶۴۰۳۲
۱۰:۲۵ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۳

فعالیت بازرسان آژانس در ایران

دیدارنیوز: نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین گفت که بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی فعالیت خود در ایران را که طی چند روز گذشته متوقف شده بود، از سر گرفته‌اند.

"میخائیل اولیانوف" نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین از بازگشت بازرسان آژانس به تاسیسات هسته‌ای ایران خبر داد.

به نقل از ایسنا، اولیانوف در پیامی در کانال شخصی تلگرامی خود نوشت: بازرسان آژانس که به دلیل تنش‌ها در منطقه، به طور موقت از حضور در تاسیسات هسته‌ای ایران منع شده بودند، برای انجام وظایف خود در آنجا بازگشته‌اند.

تنش‌ها در منطقه در چند روز اخیر به دنبال پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق افزایش یافته بود.

ایران، شامگاه شنبه، طی عملیات "وعده صادق" صد‌ها موشک و پهپاد را به سمت اراضی اشغالی شلیک کرد.

"رافائل گروسی" مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره متوقف شدن فعالیت بازرسان آژانس گفته بود: ایران روز یکشنبه تأسیسات هسته‌ای خود را به‌دلیل ملاحظات امنیتی بست و اجازه ورود بازرسان آژانس به آن‌ها را نداد، اما روز دوشنبه این مراکز برای ادامه بازرسی‌ها باز شدند. ما در ایران هستیم و به کارمان ادامه می‌دهیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی