تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
وعده اضمحلال و نابودی رژیم صهیونیستی به معنای حقیقی تحققی عینی پیدا خواهد کرد

موسوی: عملیات «وعده صادق» آثار پرخیر و برکتی داشت

کاظم موسوی، نماینده اردبیل در مجلس گفت: عملیات وعده صادق با هدف تنبیه اسرائیل آثار پرخیر و برکتی را به همراه داشت و به تقویت نظم نوین نظامی جهان منجر شد.

کد خبر: ۱۶۴۰۲۴
۰۹:۰۴ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۳

موسوی:

دیدارنیوز: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: عملیات وعده صادق با هدف تنبیه رژیم صهیونیستی آثار پرخیر و برکتی را به همراه داشت و به تقویت نظم نوین نظامی جهان منجر شد.

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی با اشاره به قدرت‌نمایی نیرو‌های مسلح کشورمان در برابر زیاده‌خواهی رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار اظهار داشت: عملیات وعده صادق با هدف تنبیه رژیم صهیونیستی آثار پرخیر و برکتی را به همراه داشت و به تقویت نظم نوین نظامی جهان منجر شد.

وی تصریح کرد: دشمن بعد از دفاع مقدس همواره در ارزیابی قدرت نظامی کشورمان دچار سوءتعبیر‌ها و تفکرات غلطی می‌شد که با قدرت نمایی جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق همه این معادلات به هم خورد و جمهوری اسلامی ایران نشان داد که در این سه دهه توانسته به بالاترین سطح قدرت‌نمایی و بازدارندگی دست پیدا کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با این اقدامات نه تنها رژیم صهیونیستی از مواضع خصمانه خود عقب‌نشینی کرده بلکه دیگر توان کوچکترین تعرض و تعدی را به نظام اسلامی نخواهد داشت و حتی در تصمیم‌گیری‌های منطقه‌ای خود دچار تعلل و یأس و ناامیدی خواهد شد.

موسوی افزود: اصلی‌ترین قدرت نمایی جمهوری اسلامی ایران در فتح‌الفتوح واقعی همان آزادی قدس شریف نمایان خواهد شد و وعده اضمحلال و نابودی رژیم صهیونیستی به معنای حقیقی تحققی عینی پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نه تنها رژیم صهیونیستی بلکه آمریکا نیز به این حقیقت پی برد که قدرت موشکی، پهپادی و تسلیحات نظامی هوشمند ایران بی‌نظیر است و هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند در برابر آن دوام بیاورد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی