تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
شاهد بارش‌های قابل توجهی در سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و بوشهر خواهیم بود

پلیس: به استان‌های جنوب شرقی سفر نکنید

احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با اشاره به صدور هشدار سطح قرمز از سوی سازمان هواشناسی، از مردم خواست به استان‌های جنوب شرقی سفر نکنند.

کد خبر: ۱۶۴۰۱۷
۲۱:۰۸ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

پلیس: به استان‌های جنوب شرقی سفر نکنید

دیدارنیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: با توجه به صدور هشدار سطح قرمز از سوی سازمان هواشناسی، هم میهنان عزیز از سفر‌های غیر ضروری در استان‌های جنوب شرقی پرهیز کنند.

سرهنگ احمدشیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با اشاره به اطلاعیه سازمان هواشناسی اظهار کرد: باتوجه به اعلام سازمان هواشناسی، طی روز‌های آتی شاهد بارش‌های قابل توجهی در استان‌های جنوب شرق کشور (سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و بوشهر) خواهیم بود.

وی افزود: توصیه ما این است که هموطنان عزیز حتی المقدور از سفر‌های غیرضروری در جنوب شرق کشور اجتناب کنند و درصورت ضرورت، حتماً با کسب اطلاع از وضعیت راه‌ها اقدام به سفر کنند.

گفتنی است بنابه هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی، روز سه شنبه (۲۸ فروردین ماه) استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، بوشهر، بارش‌های سنگینی خواهند داشت و برای فردا این بارش‌ها برای استان‌های سیستان و بلوچستان هستند که احتمال آب گرفتگی معابر به‌صورت گسترده، سرریز سدها، انسداد راه‌ها و احتمال تخریب پل‌ها و اختلال جدی در سفر‌های بین شهری و داخل شهری را در پی دارد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی