تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
۱۰ هزار زن در جنگی ویرانگر قربانی شده‌اند

جنایت اسرائیل در غزه؛ این جنگ علیه زنان است

در گزارش امروز (سه‌شنبه) سازمان ملل آمده است که از زمان آغاز جنگ ویرانگر اسرائیل با حماس در غزه در ماه اکتبر، بیش از ۱۰۰۰۰ زن در غزه کشته شده‌اند.

کد خبر: ۱۶۴۰۱۳
۱۹:۴۳ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

جنایت اسرائیل در غزه؛ این جنگ علیه زنان است

دیدارنیوز: بر اساس گزارشی که سازمان ملل در روز سه شنبه منتشر کرد، از زمان آغاز جنگ اسرائیل با حماس در غزه در ماه اکتبر، بیش از ۱۰۰۰۰ زن در غزه کشته شده‌اند.

به نقل از سی ان ان، در این بیانیه آمده است: «با گذشت ۶ ماه از جنگ، ۱۰۰۰۰ زن فلسطینی در غزه کشته شده‌اند که در میان آن‌ها حدود ۶۰۰۰ مادر تخمین زده می‌شود و ۱۹۰۰۰ کودک یتیم باقی مانده‌اند.

در این گزارش بهت‌آور، آمده است که بیش از یک میلیون زن و دختر فلسطینی در نوار غزه با «گرسنگی فاجعه‌بار» مواجه هستند، تقریباً بدون دسترسی به غذا، آب آشامیدنی سالم، سرویس بهداشتی فعال یا آب، که خطرات جانی را تهدید می‌کند.

در ادامه این گزارش همچنین به این موضوع وحشتناک اشاره شده که هر ۱۰ دقیقه، یک کودک مجروح یا جان خود را از دست می‌دهد.

سوزان میخائیل، مدیر زنان سازمان ملل در کشور‌های عربی در یک نشست خبری در ژنو گفت: "زنانی که از بمباران جان سالم به در برده‌اند، روزانه از گرسنگی، بیماری و ترس دائمی رنج می‌برند. جنگ در غزه بدون شک جنگی علیه زنان است که بهای سنگینی را برای جنگی می‌پردازند که ساخته آن‌ها نیست."

ارتش اسرائیل پس از جنایات اخیر مدعی است که تلاش می‌کند آسیب به غیرنظامیان در غزه را کاهش دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی