تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

۷۷ درصد حجم سدهای خراسان شمالی خالی است

مدیرعامل منطقه خراسان شمالی گفت: ۲۳ درصد از حجم آبی سد‌های استان ذخیره شده و حدود ۷۷ درصد از ذخایر سد‌های استان خالی است.

کد خبر: ۱۶۴۰۰۶
۱۸:۰۷ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

۷۷ درصد حجم سدهای خراسان شمالی خالی است

دیدارنیوز: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان خراسان شمالی گفت: علی‌رغم بارندگی‌های خوب ابتدای سال٬ ۲۳ درصد از حجم آبی سد‌های استان آب ذخیره شده و حدود ۷۰ درصد از ذخایر سد‌های استان خالی است.

سید عقیل مرتضوی، با اشاره به رشد بارندگی‌ها در بهار امسال، اظهار داشت: وضعیت بارندگی امسال در استان بسیار خوب بود و نسبت به سال گذشته فقط در فروردین ماه حدود ۲ برابر رشد بارندگی داشتیم.

وی افزود: بارندگی‌ها موجب سرازیر شدن ۱۲ میلیون متر مکعب آب به سطح‌های استان خراسان شمالی شده است.

مدیرعامل منطقه خراسان شمالی گفت: با این حال ۲۳ درصد از حجم آبی سد‌های استان ذخیره شده و حدود ۷۷ درصد از ذخایر سد‌های استان خالی است. امیدواریم با مدیریت مصرف توسط مردم و به ویژه کشاورزان بتوانیم از سال آبی پیش‌رو عبور کرده و مشکلی برای تامین آب نداشته باشیم.

مرتضوی تصریح کرد: در سال آبی جدید حدود ۱۸۰ میلی‌متر در استان بر اساس سنجش ایستگاه‌های آبی شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی بارندگی داشتیم که این آمار در سال گذشته ۱۴۰ میلی‌متر بوده است.

وی افزود: علی‌رغم رشد ۳۰ درصدی بارندگی در کوتاه مدت٬، اما نسبت به بلند مدت همچنان ۳ درصد عقب هستیم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی