تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران اعلام کرد

گرانفروشی دارو‌های کمیاب!

جعفری‌نسب، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران می‌گوید: در گشت مشترک تعزیرات حکومتی از داروخانه‌های معروف عرضه کننده دارو‌های کمیاب با چند برابر قیمت، تخلف گرانفروشی دارو کشف شد.

کد خبر: ۱۶۳۹۹۶
۱۶:۵۶ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

گرانفروشی دارو‌های کمیاب!

دیدارنیوز: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: در گشت مشترک تعزیرات حکومتی از داروخانه‌های معروف عرضه کننده دارو‌های کمیاب با چند برابر قیمت، تخلف گرانفروشی دارو کشف شد.

احمد جعفری نسب مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در این باره اظهار کرد: گشت مشترک تعزیرات حکومتی در قالب سه تیم با دریافت گزارش‌های مردمی در خصوص گران فروشی دارو‌های کمیاب به ۹ داروخانه معروف و منتخب مراجعه کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران افزود: مشکل اصلی که در این گشت مشاهده شد این بود که داروخانه‌ها حتی در مواردی که دارو دارای قیمت مندرج در روی بسته‌بندی است بر اساس نرخ سامانه‌ای و جدید اقدام به نرخ گذاری جدید و عرضه دارو می‌کنند.

جعفری نسب با اشاره به اینکه صاحبان این داروخانه‌ها بخشنامه‌ای از وزارت بهداشت را توجیه کار خود کرده‌اند، گفت: این موضوع در حال بررسی بوده و نباید اجازه دهیم با استفاده از یک بخشنامه بستری برای گرانفروشی و اجحاف در حق مردم به ویژه در حوزه سلامت ایجاد شود.

گرانفروشی دارو‌های کمیاب!

مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران تصریح کرد: محصولی که با مواد اولیه پارسال تولید شده نباید روزانه براساس نوسانات بازار قیمت گذاری شود.

جعفری نسب دیگر تخلفات این داروخانه‌ها را قاچاق و عرضه داروی تاریخ مصرف گذشته عنوان کرد و گفت: این پرونده‌ها برای کارشناسی به کمیسیون ماده ۱۱ ارسال شد و پس از دریافت استعلام‌ها، حکم این متخلفان صادر می‌شود.

در این گشت مشترک مدیر کل امور بهداشت، دارو و درمان سازمان تعزیرات حکومتی روسای شعب تهران را همراهی می‌کرد و همچنین پزشکان سازمان غذا و دارو و پلیس قاچاق نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی