تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

نماینده مجلس: پاسخ موشکی سپاه تکلیف عادی‌سازان را روشن کرد

یعقوب رضازاده، عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است پاسخ موشکی سپاه به جنایات اسرائیل، تکلیف برخی کشور‌های مسلمان و همسایه که اقدام به عادی‌سازی روابط با اسرائیل کرده بودند را روشن کرد.

کد خبر: ۱۶۳۹۸۲
۱۱:۱۵ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

نماینده مجلس: پاسخ موشکی سپاه تکلیف عادی‌سازان را روشن کرد

دیدارنیوز: عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است پاسخ موشکی سپاه به جنایات رژیم صهیونیستی در کنار گرفتن انتقام خون شهدای ایرانی و شهدای غزه، تکلیف برخی کشور‌های مسلمان و همسایه که اقدام به عادی‌سازی روابط با اسرائیل کرده بودند را روشن کرد.

یعقوب رضازاده در گفتگو با خانه ملت، ضمن قدردانی از واکنش موشکی سپاه به جنایات اسرائیل در جریان حمله به کنسولگری ایران در دمشق، گفت: بلندپروازی‌های رژیم صهیونیستی در منطقه منجر به جنایاتی شد که امروز در غزه شاهد آن هستیم که بیش از ۳۰ هزار نفر از شهروندان بی گناه غزه در عرض ۶ ماه به شهادت رسیدند و بیش از ۱۷ هزار نفر از این تعداد نیز کودکان بودند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بعد از اینکه رژیم صهیونیستی توانست راه جنایت در غزه را برای خود باز ببیند، اقدام به تعرض به کنسولگری کشورمان در دمشق یعنی بخشی از خاک کشورمان کرد که باعث شد رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود اعلام کنند که اسرائیل تنبیه خواهد شد و پاسخ کوبنده به آن‌ها خواهیم داد.

وی در ادامه با اشاره به قانونی بودن پاسخ موشکی سپاه به جنایت اسرائیل مطابق منشور سازمان ملل، عنوان کرد: در نهایت با تصویب این موضوع در شورایعالی امنیت ملی، فرماندهان نیرو‌های مسلح توانستند با موشک‌های دوربرد، جواب دندان شکنی به این رژیم بدهند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه حمله موشکی سپاه در عین حال که پاسخی به تعرض آن‌ها به خاک ایران بود، توانست انتقام خون مسلمانان غزه را نیز بگیرد، تصریح کرد: این پاسخ به برخی کشور‌های مسلمان و همسایه نشان داد اگر تا دیروز به دوستی و قدرت رژیم صهیونیستی می‌بالیدند امروز باید بداند این رژیم دیگر قابل اعتماد نیست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی