تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
رئیسی در گفتگو با رئیس شورای عالی سیاسی یمن مطرح کرد

رفتار ریاکارانه غرب، اسرائیل را به افزایش تنش در منطقه ترغیب کرده است

ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان در گفتگو با رئیس شورای عالی سیاسی یمن اظهار داشت: رفتار مزورانه و ریاکارانه غرب نسبت به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی، این رژیم را به افزایش تنش در منطقه ترغیب کرده است

کد خبر: ۱۶۳۹۷۸
۱۰:۴۶ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

رفتار ریاکارانه غرب، اسرائیل را به افزایش تنش در منطقه ترغیب کرده است

دیدارنیوز: رئیس جمهور با اشاره به ابتکارات دلاورانه مجاهدان یمنی در جهت توقف نسل‌کشی ملت فلسطین، تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان یمن در کنار ملت فلسطین قطعا در بازدارندگی جنایات رژیم صهیونیستی موثر بوده و معادلات را به نفع مردم مظلوم غزه رقم خواهد زد.

سید ابراهیم رئیسی شامگاه دوشنبه در پاسخ به تماس تلفنی «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن ضمن تجلیل از حمایت‌های مردم و مجاهدان یمنی از مردم مظلوم و مقتدر غزه تصریح کرد‌: این حمایت‌ها در کنار اقدامات تحسین‌برانگیزی نظیر راهپیمایی‌های باشکوه، اعلام مواضع صریح و قاطعانه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و همچنین تلاش برای قطع شریان‌های اقتصادی رژیم جنایتکار صهیونیستی، از خاطر ملت‌های آزاده جهان فراموش نخواهد شد و مایه مباهات امت اسلامی است.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به رفتار مزورانه و ریاکارانه کشور‌های غربی نسبت به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی، آمریکا و کشور‌های غربی حامی رژیم صهیونیستی را بزرگترین ناقضان حقوق بشر در جهان امروز دانست و تصریح کرد: سکوت و بی‌عملی این کشور‌ها و سازمان‌های بین‌المللی در قبال بیش از شش ماه جنایات هولناک و نسل‌کشی در غزه، رژیم صهیونیستی را به جنایات بیشتر و افزایش تنش در منطقه ترغیب کرده است.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به ابتکارات دلاورانه یمن در جهت توقف نسل‌کشی ملت فلسطین، تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان یمن در کنار ملت فلسطین قطعاً در بازدارندگی جنایات رژیم صهیونیستی موثر بوده و معادلات را به نفع مردم مظلوم غزه رقم خواهد زد.

رئیسی همچنین توسعه روابط جمهوری اسلامی ایران و یمن را به نفع دو کشور، دو ملت و جهان اسلام دانست.

«مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن تبریک عملیات غرورآفرین و افتخارآمیز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی علیه اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه گفت: این اقدام شجاعانه در تنبیه و مجازات دشمنی که به هیچ‌یک از قوانین بین‌المللی پایبند نیست و زبانی جز زبان زور نمی‌فهمد، تکرار دوباره انقلاب شکوهمند اسلامی و برگرفته از آموخته‌های امام خمینی (ره) بود.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن با بیان اینکه عملیات غرورانگیز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به امت اسلامی شرف و آبرویی دوباره بخشید، تاکید کرد که جبهه مقاومت یک جبهه واحد است و همواره به مقابله با رژیم صهیونسیتی و حمایت و پشتیبانی از ایران پایبند است.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن همچنین بر علاقمندی کشورش برای گسترش و تقویت روابط و تعاملات با ایران در حوزه‌های مختلف تاکید کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی