تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
حمله موشکی سپاه در پاسخ به حمله تروریستی تل‌آویو

اصابت موشک به پایگاه هوایی نوآتیم اسرائیل

ساعاتی پس از حمله ایران به اسرائیل، شبکه «المنار» به نقل از منابعی ویژه گزارش داد دست‌کم ۱۵ موشک مستقیما به پایگاه هوایی «نواتیم» اصابت کرده است.

کد خبر: ۱۶۳۸۶۳
۰۹:۴۹ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۳

اصابت موشک به پایگاه هوایی نوآتیم اسرائیل

دیدارنیوز: رسانه‌های ایران از جمله خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار از برخورد موشک به به پایگاه هوایی نواتیم واقع در جنوب اسرائیل خبر دادند.

شبکه «المنار» به نقل از منابعی ویژه گزارش داد دست‌کم ۱۵ موشک مستقیما به پایگاه هوایی «نواتیم» اصابت کرده است. براساس این گزارش، «پایگاه نواتیم به شدت آسیب دیده و امکان استفاده از آن وجود ندارد.»

در عین حال سخنگوی ارتش اسرائیل تایید کرد که تعدادی از موشک‌های بالستیک به این پایگاه هوایی اصابت کرده و صدمه وارده را «جزئی» اعلام کرد و به «ادامه کامل عملیات» در این پایگاه اشاره کرد.

ارتش اسرائیل پیش‌تر به ساکنان بلندی‌های جولان در نزدیک مرز با سوریه و لبنان، و همچنین ساکنان شهر‌های جنوبی نواتیم، دیمونا و ایلات اعلام کرده بود که در مکان‌های امن قرار گیرند. دیمونا مرکز اصلی تاسیسات هسته‌ای اسرائیل است و نواتیم نیز یک پایگاه هوایی بزرگ دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی