تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳

باوجود گرانی‌ها؛ یارانه در دولت رئیسی ثابت ماند

قیمت دلار و طلا در سال جدید به شدت گران شده و به گفته برخی از نمایندگان مجلس دلار از ۶۵ هزار تومان هم عبور کرده، اما دولت ابراهیم رئیسی که مانع افزایش حقوق بیش از ۳۵ درصدی کارگران شده بود، حالا یارانه نقدی را هم افزایش نداده است!

کد خبر: ۱۶۳۸۴۹
۲۰:۰۵ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۳

باوجود گرانی‌ها در سال جدید؛ یارانه در دولت رئیسی ثابت ماند

دیدارنیوز: برای سال جدید در مجموع بیش از ۳۱۵ هزار میلیارد تومان برای یارانه نقدی و معیشتی و کالابرگ الکترونیک پیش‌بینی شده است.

به نقل از ایسنا، بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۳ دولت ۳۱۵ هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه نقدی و معیشتی و کالابرگ الکترونیک پیش‌بینی کرده که این رقم نسبت به سال قبل تغییری نکرده است.

همچنین ۷۴.۹ هزار میلیارد تومان برای یارانه دارو، شیرخشک و ملزومات مصرفی پزشکی در نظر گرفته شده است.

گفتنی است در لایحه بودجه سال گذشته ۶۹ هزار میلیارد تومان برای یارانه دارو در نظر گرفته شده بود که انتقاداتی از سوی سازمان غذا و دارو هم به دنبال داشت. سید حیدر محمدی سال گذشته درباره وضعیت اعتبارات طرح دارویاری در سال ۱۴۰۲ گفته بود که در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، اعتباری ۶۹ هزار میلیارد تومانی به عنوان اعتبار مربوط به طرح دارویاری در نظر گرفته شده که سازمان غذا و دارو نسبت به اعتباری که برای بودجه طرح دارویاری پیش‌بینی شده، اعتراض دارد. اعتبار ۶۹ هزار میلیارد تومانی برای بودجه دارویاری در حالی مطرح شده که درخواست سازمان غذا و دارو برای اعتبار اجرای این طرح در سال آینده، ۱۰۵ هزار میلیارد تومان بوده است.

همچنین سقف کل منابع و مصارف هدفمندی یارانه‌ها در سال آینده با رقم ۷۵۸ هزار میلیارد تومان بسته شده است.

باوجود گرانی‌ها در سال جدید؛ یارانه در دولت رئیسی ثابت ماند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی