تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
قطار پیشرفت گرانی‌ها با شدت حرکت می‌کند

افزایش قیمت دلار در دولت رئیسی؛ درهم ۱۸ هزار تومان شد

در حالی که اعضای دولت ابارهیم رئیسی هر هفته به زعم خود خبر‌های خوشی را منتشر می‌کنند، اما در بازار آزاد و قیمت‌هایی که مردم با آن زندگی می‌کنند، اوضاع متفاوت است و دلار گران‌تر و درهم امارات هم به ۱۸ هزار تومان رسیده است!

کد خبر: ۱۶۳۸۲۶
۱۳:۵۳ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۳

.

دیدارنیوز: قیمت دلار امروز با افزایش ارزش بازگشایی شد و از نیمه کریدور ششم فراتر رفت. معامله‌گران افزایش ریسک‌های سیاسی را دلیل رشد قیمت دلار می‌دانند. قیمت تتر نیز امروز افزایشی است و در آستانه ورود به کانال ۶۷ هزار تومانی قرار گرفته و درهم ۱۸ هزار تومانی است.

قیمت دلار در نخستین روز هفته با افزایش بیش از هزار تومانی بازگشایی شد و در کریدور ششم پیشروی کرد. رشد پلکانی این اسکناس در حالی ادامه دارد که در لحظه نگارش این گزارش، قیمت دلار در پله هفتم کانال پنجم از کریدور ششم در حال معامله است.

فعالان بازار ارز اخبار مرتبط با پاسخ احتمالی به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق را پیوسته دنبال می‌کنند. اخبار مربوط به این موضوع داغ است و همین مساله تقاضا در بازار ارز را افزایش داده است.

.

درهم به کانال ۱۸ هزار تومانی صعود کرد

قیمت درهم امروز با افزایش ۳۰۰ تومانی بازگشایی شد و به کانال بالاتر صعود کرد. در لحظه نگارش این گزارش، درهم در کف کانال ۱۸ هزار تومانی در حال معامله است. قیمت تتر نیز با افزایش هزار و ۷۰۰ تومانی به کانال ۶۶ هزار تومانی صعود کرد و با رقم ۶۶ هزار و ۹۰۰ تومان معامله می‌شود.

قیمت پوند انگلیس با افزایش ۹۰۰ تومانی به کانال ۸۱ هزار تومانی ورود کرد و با رقم ۸۱ هزار و ۷۸۰ تومان در حال معامله است. امروز یورو با رشد ۹۰۰ تومانی به کانال ۷۰ هزار تومانی صعود کرد و روی رقم ۷۰ هزار و ۵۰ تومانی ایستاده است.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز با رقم ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار با رقم ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان عرضه شد و نسبت به هفته گذشته تغییر قیمت نداشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی