تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
حمید درخشان از تقابل دیشب سرخ‌ها و ملوان می‌گوید

پرسپولیس ۱۰ نفره بود!

حمید درخشان، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس درباره دیدار سرخپوشان پایتخت و ملوان می‌گوید: پرسپولیس در نیمه دوم ۱۰ نفره بازی کرد، چون یکی از بازیکنان واقعا عملکرد خوبی نداشت و البته من دوست ندارم اسمی از آن بازیکن بیاورم!

کد خبر: ۱۶۳۸۲۱
۱۲:۳۵ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۳

یک رکورد خاص برای پرسپولیس

دیدارنیوز: سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در مصاف با ملوان ۱۰ نفره بازی کرده است.

حمید درخشان درباره برتری یک بر صفر پرسپولیس برابر ملوان اظهار داشت: گرفتن سه امتیاز مهم بود، ولی پرسپولیس در نیمه دوم شرایط خوبی نداشت. انتظار داشتیم تعویض‌های خوبی صورت بگیرد که این اتفاق رخ نداد و در واقع تعویض‌های پرسپولیس نتوانست فشار ملوان را روی دروازه این تیم کم کند. پرسپولیس در نیمه دوم ۱۰ نفره بازی کرد، چون یکی از بازیکنان واقعاً عملکرد خوبی نداشت و البته من دوست ندارم اسمی از آن بازیکن بیاورم.

وی با اشاره به عملکرد مثبت اوسمار لوس ویرا در پرسپولیس خاطر نشان کرد: قطعا این مربی نتایج خوبی با پرسپولیس گرفته، ولی مسئله مهم دیگر، شکل بازی تیم است. الان پرسپولیس در حساس‌ترین شرایط قرار دارد و اگر قرار باشد نیمه دوم بازی با ملوان دوباره تکرار شود، بدون شک کار پرسپولیس برای قهرمان شدن سخت خواهد شد. پرسپولیس نباید در بازی‌های آینده غفلت و اشتباهی داشته باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که برای قهرمانی در لیگ برتر، شانس پرسپولیس بیشتر است یا استقلال، تأکید کرد: به نظر من شانس هر دو تیم برابر است و تیمی قهرمان خواهد شد که در بازی‌های آینده کمترین اشتباه و بیشترین تمرکز را داشته باشد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به مصاحبه‌های برخی از بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال علیه پرسپولیس گفت: بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس نباید به مصاحبه‌های استقلالی‌ها توجه کنند. آن‌ها سبک و شیوه خودشان را دارند، ولی پرسپولیس فقط باید روی بازی‌های خودش تمرکز و بهترین نتایج را کسب کند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی