تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
تل‌آویو فرزند لوس غرب است و دیگر آن چیزی نیست که بود

هنیه: اسرائیل نمی‌تواند حماس را نابود کند

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به شبکه المیادین گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل پیش از این نتوانسته حماس را از بین ببرد و هرگز نیز نخواهد توانست.

کد خبر: ۱۶۳۷۷۸
۰۹:۲۴ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۳

هنیه: اسرائیل نمی‌تواند حماس را نابود کند

دیدارنیوز: اسماعیل هنیه در مصاحبه‌ای گفت که اسرائیل هرگز موفق به نابودی حماس نخواهد شد و هرگز بدون یک توافق شرافتمندانه موفق به آزادی اسرای خود نمی‌شود.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به شبکه المیادین گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل پیش از این نتوانسته حماس را از بین ببرد و هرگز نیز نخواهد توانست؛ رژیم جز با توافق شرافتمندانه موفق به بازگرداندن اسرای خود نخواهد شد.

هنیه افزود: «مقاومت به شرط عقب نشینی کامل و بازگشت آوارگان به غزه بدون محدودیت و مانع، علاوه بر شرایط مربوط به مسائل کمک رسانی و بازسازی، حاضر به تبادل اسرا است».

او با اشاره به شهادت اعضای خانواده‌اش در غزه نیز گفت: «کشتن کودکان و نوه‌هایم برای تحت فشار قرار دادن حماس برای تغییر موضع خود در مذاکرات است، اما این اتفاق نخواهد افتاد».

هنیه تأکید کرد که جنایات رژیم اشغالگر نشان از شکست راهبردی او دارد چرا که موفق به تحقق اهدافش نشده است.

رئیس دفتر سیاسی حماس افزود: «اسرائیل فرزند لوس غرب است و دیگر آن چیزی نیست که بود و تصویری که از خود داشت، از بین رفته است».

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی