تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
گفت‌وگوی دیدار با حجت‌الاسلام عباس امیری‌فر، فعال سیاسی

احمدی‌نژاد به هر دو خانه حمید بقایی می‌رفت!/ مرحوم مصباح ارتباطی با حجتیه نداشت/ مشاور رئیسی به ۳۰۰ روحانی گزینش شده، نفری ۲ میلیون تومان پول داد

حجت‌الاسلام امیر عباس امیری‌فر، فعال سیاسی در گفتگوی خود با دیدار معتقد است که محمود احمدی‌نژاد خدماتی در ۴، ۵ سال اول دوران رئیس‌جمهوری خود داشت و ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور فعلی را در کار اجرایی بسیار ضعیف توصیف کرد.

کد خبر: ۱۶۳۷۶۹
۱۶:۳۷ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۳

امیری‌فر (در حال ویرایش)

دیدارنیوز _ اسفندیار عبداللهی: در این گفتگو میزبان حجت‌الاسلام امیر عباس امیری‌فر، فعال سیاسی هستم تا درباره جریانات سیاسی در ایران به خصوص جریان نزدیک به آقای محمود احمدی‌نژاد بحث و گفتگو کنیم.

در ابتدا از آقای امیری‌فر درباره اظهارات اخیر او درمورد احمدی‌نژاد (که در خبرآنلاین منتشر شده بود) و اینکه از همکاری با دولت او پشیمان نیست، پرسیدم که امیری‌فر گفت: ببینید آدم‌ها متغیر هستند، یعنی شما اول انقلاب که ۴۵ سال گذشته سازمان‌ها، احزاب و .. که می‌آیند وقتی که حاکم می‌شوند یک نظر دارند و وقتی از حاکمیت کنار می‌روند باز دوباره نظرشان را عوض می‌کنند. خب بالاخره ما در آنجا کار‌های مثبتی انجام می‌دادیم و نباید فقط منفیات را در نظر بگیریم. در آن زمان با توجه به انتقاد‌هایی که از آقای هاشمی رفسنجانی و بحث آقازاده‌های ایشان در کار‌های اقتصادی بود، خب آن زمان جو منفی علیه آقای هاشمی پیدا شده بود. آقای احمدی‌نژاد هم در این جو منفی آمد و سوار بر موج شد و مردم رای بالایی به او دادند.

ویدیوی کامل گفت‌وگو با عباس امیری‌فر را اینجا در یوتیوب و آپارات دیدار ببینید و بشنوید

امیر‌ی‌فر در ادامه به حضور احمدی‌نژاد در شهرداری و ارتباط او با مجامع روحانی و هیات‌ها و مناطق جنوب شهر اشاره کرد و گفت: احمدی‌نژاد همدرد مردم شده بود و ما هم مدتی بعد از انقلاب دنبال یک منجی می‌گشتیم که کار اجرایی انجام دهد و صاحبان قدرت هم ایشان را قبول نداشتند و نمی‌خواستند، مجبور شدند که بپذیرند.

احمدی‌نژاد به هر دو خانه حمید بقایی می‌رفت!/ مرحوم مصباح ارتباطی با حجتیه نداشت/ رئیسی به ۳۰۰ روحانی گزینش شده، نفری ۲ میلیون تومان پول داد

این فعال سیاسی معتقد است که احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور سابق کشورمان در ۴، ۵ سال اول چیز بدی نداشت و خدماتی در مسکن مهر، سفر‌های استانی و شعارش را داشت و تا اندازه‌ای موفق بود حتی رهبری هم تلویحا از ایشان دفاع می‌کرد.

امیری‌فر در ادامه گفتگو با دیدارنیوز، به نکاتی درباره شروع معارضه احمدی‌نژاد با رهبر انقلاب اشاره کرد و درباره عملکرد سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور فعلی ایران گفت: قبل از این خیلی‌ها درباره او تصوراتی داشتند، اما روز به روز رای او پایین می‌آید چرا که می‌بینند رئیسی در جهت اجرایی، بسیار ضعیف است. خیلی از اصولگرایان فکر می‌کردند رئیسی قوی است، اما ..

ادامه این گفتگوی شنیدنی را در ویدیوی بالا مشاهده کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی