تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد

آماده‌باش شهرداری در پی هشدار هواشناسی

جعفری، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص هشدار‌های اعلام شده از سوی هواشناسی مبنی بر بارش باد و باران گفت: هشدار‌ها به دستگاه‌های ذی‌ربط و مناطق ۲۲ گانه اعلام شده است تا در صورت بارش و باد بتوانند به موقع عمل کنند.

کد خبر: ۱۶۳۷۶۴
۱۸:۵۴ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۳

آماده‌باش شهرداری در پی هشدار هواشناسی

دیدارنیوز: مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران از آماده‌باش مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران در پی هشدار سازمان هواشناسی خبرداد.

علیرضا جعفری؛ مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص هشدار‌های اعلام شده از سوی هواشناسی مبنی بر بارش باد و باران اظهار کرد: هشدار‌ها به دستگاه‌های ذی‌ربط و مناطق ۲۲ گانه اعلام شده است تا در صورت بارش و باد بتوانند به موقع عمل کنند تا مشکلی در سطح شهر برای شهروندان ایجاد نشود.

وی با اشاره به اینکه تا الان مشکلی گزارش نشده است، گفت: شهروندان هرگونه مشکلی احتمالی را به سامانه ۱۳۷ گزارش کنند تا در اسرع وقت بتوانیم آنرا برطرف کنیم.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران بااشاره به این موضوع که از روز گذشته نیرو‌های خدمات شهری مناطق در حال نظافت اطراف مصلی بودند، ادامه داد: خوشبختانه نماز روز عید سعید فطر به خوبی برگزار شد و سریعا نظافت مصلی و اطراف آن انجام شد و مشکلی برای شهروندان ایجاد نشد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی