تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
ویژگی‌های یک گزارشگر ورزشی از نگاه مسعود اسکویی
بازنشر/ گفت‌وگوی دیدارنیوز با مسعود اسکویی پیشکسوت رادیو و تلویزیون

ویژگی‌های یک گزارشگر ورزشی از نگاه مسعود اسکویی

دیدارنیوز در سوم اردیبهشت سال ۱۳۹۹ گفت و گویی را با مسعود اسکویی، پیشکسوت رادیو و تلویزیون انجام داده بود و امروز به بهانه درگذشت این پیشکسوت این گفتگو بازنشر می‌شود.
جنگ استقلال و پرسپولیس در ۱۴۰۳

۸ بازی مهم سرخابی‌ها؛ مسیر جام برای کدام تیم راحت‌تر است؟

جدال دیدنی استقلال و پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر خیلی خیلی نزدیک است و تنها یک امتیاز فاصله بین آنهاست؛ با بررسی هشت بازی پایانی فصل مسیر کدام تیم برای قهرمانی و بالا بردن جام راحت‌تر است؟

کد خبر: ۱۶۳۷۴۲
۱۰:۳۱ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۳

۸ بازی مهم سرخابی‌ها؛ مسیر جام برای کدام تیم راحت‌تر است؟

دیدارنیوز: استقلال و پرسپولیس جدی‌ترین مدعیان قهرمانی در بیست‌وسومین دوره لیگ برتر هستند و برنامه جالبی پیش روی خود در هشت هفته باقی‌مانده دارند.

پرسپولیس، برنده اصلی هفته بیست‌ودوم در بین مدعیان قهرمانی بود. شاگردان اوسمار ویرا به تنها تیم بین چهار تیم نخست تبدیل شدند که توانستند به برتری دست یابند. نتایج به دست آمده باعث شد تا فاصله سرخ‌پوشان با استقلالِ صدرنشین به یک امتیاز کاهش پیدا کند و از سوی دیگر اختلاف بین تراکتور و سپاهان با رتبه نخست به هفت و ۹ امتیاز رسید.

در این شرایط طبیعی است که شانس سرخابی‌های پایتخت را در فاصله هشت هفته تا پایان این دوره از مسابقات، بیش از بقیه تیم‌ها بدانیم.

در بین تیم‌های بالانشین استقلال باید با ۲ تا از آن‌ها دیدار داشته باشد. شاگردان جواد نکونام در هفته بیست‌وپنجم میهمان تراکتور در استادیوم یادگار امام هستند و در هفته بیست‌ونهم نیز می‌بایست از گل‌گهر سیرجان پذیرایی کنند. مدافع عنوان قهرمان لیگ، اما در برنامه خود جدال با ملوان و سپاهان را در پیش خواهد داشت. پیکار با هر۲ تیم در ورزشگاه آزادی و طی هفته‌های بیست‌وسوم و بیست‌وپنجم است.

۸ بازی مهم سرخابی‌ها؛ مسیر جام برای کدام تیم راحت‌تر است؟

همان‌طور که اشاره شد مصاف با تیم‌های فانوس‌به‌دست در هفته‌های پایانی فوق‌العاده دشوار و غیرمنتظره است. در این‌جا کار پرسپولیس پیچیده‌تر است و باید با هر سه تیم انتهایی جدول رقابت کند. آن‌ها میهمان صنعت‌نفت و نساجی هستند و باید پذیرای استقلال خوزستان باشند. آبی‌پوشان تهرانی، ولی تنها با نساجی باید دیدار داشته باشند؛ رقابتی که در ورزشگاه وطنی قائمشهر به انجام می‌رسد.

استقلال نسبت به رقیب سنتی‌اش عملکرد بهتری در پیکار با هشت حریف پیش روی خود در دور رفت داشت. صدرنشینِ فعلی لیگ بیست‌وسوم موفق به کسب ۱۶ امتیاز از ۲۴ امتیاز شد. آن‌ها در مصاف با شمس‌آذر، ذوب‌آهن، فولاد و گل‌گهر به تساوی بسنده کردند و در چهار مسابقه دیگر به برتری دست یافتند.

پرسپولیس، اما نمایش چندان خوبی در هشت بازی مذکور نداشت و تنها ۱۳ امتیاز به دست آورد. آن‌ها با هدایت یحیی گل‌محمدی موفق به شکست دادن نساجی، هوادار و شمس‌آذر شدند، اما برابر ملوان، صنعت‌نفت، استقلال خوزستان و مس متوقف شدند و به سپاهان با یک گل نتیجه را واگذار کردند. بدون شک آن‌ها برای دفاع از عنوان قهرمانی خود باید نمایشی کم‌اشتباه‌تر داشته باشند و نسبت به استقلال حداقل ۲ امتیاز بیش‌تر کنند تا فاصله ایجاد شده جبران شود. لازم به یادآوری است که استقلال در ۲ دیدار رودررو عملکرد بهتری داشت و در صورت تساوی امتیازات با پرسپولیس، بالاتر از این تیم قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی