تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
جنگ در غزه ادامه دارد

عیدی که رنگ خون گرفت

امروز (چهارشنبه) در فلسطین و غزه همچون دیگر کشور‌های اسلامی عید فطر است، اما دیگر خبری از جشن و شادی نیست، خیابان‌ها به جای بوی شیرینی و حلوا بوی خاک و خون می‌دهد.

کد خبر: ۱۶۳۷۳۹
۱۰:۰۴ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۳

عیدی که رنگ خون گرفت

دیدارنیوز: عید فطر اهالی غزه از ساعات بامدادی با غرش جنگنده‌ها و بمباران مناطق مختلف و پرواز پهپاد‌های ارتش اشغالگر همراه شده است.

امروز در فلسطین و غزه همچون دیگر کشور‌های اسلامی عید فطر است، اما دیگر خبری از جشن و شادی نیست، خانه‌ای برای دید و بازدید نیست و خیابان‌ها به جای بوی شیرینی و حلوا بوی خاک و خون می‌دهد؛ هیچ مرد و زنی نمی‌خندد و هیج کودکی لباس نو به تن ندارد. اشغالگران گویا از سر حقد و کینه امروز به شدت حملات خود افزوده‌اند.

در این راستا اواخر شب گذشته، جنگنده‌های اسرائیلی خانه‌ای را در اردوگاه النصیرات در مرکز غزه بمباران کردند؛ جنایتی که حداقل ۱۴ شهید به جا گذاشته و تعدادی نیز زخمی شده‌اند؛ باز هم بیشتر شهدا زنان و کودکان بودند.

طبق آخرین آمار وزارت بهداشت غزه، تاکنون ۳۳۳۶۰ نفر شهید و ۷۵۹۹۳ نفر دیگر زخمی شده‌اند که ۷۰ درصد قربانیان زنان و کودکان هستند، با عقب نشینی ارتش اشغالگر از خان یونس همچنین فرصتی برای بیرون کشیدن پیکر مطهر شهدا فراهم شده است.

در بخش تحولات سیاسی نیز علی رغم ابراز خوش‌بینی برخی محافل رسانه‌ای در خصوص احتمال توافق بر سر آتش‌بس، جنبش حماس روز گذشته اعلام کرد که اسرائیل همچنان به مواضع پیشین خود اصرار دارد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی