تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

پیام تبریک رئیسی به مناسبت عید فطر

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در پیام تبریک خود به مناسبت عید سعید فطر برای مردم ایران نوشت: ملت بزرگ ایران در سایه وحدت ملی گام‌های بلندی برای اعتلای کشور برخواهد داشت.

کد خبر: ۱۶۳۷۳۰
۲۰:۴۹ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۳

رئیسی

دیدارنیوز: رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر به همه مسلمانان جهان به ویژه مردم مؤمن و ولایت‏مدار ایران اسلامی، از درگاه خداوند متعال سعادت مردم ایران را در تمامی عرصه‏‌ها خواستار شد و ابراز اطمینان کرد که این ملت بزرگ در سایه وحدت ملی و تأسی از رهنمود‌های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، گام‌‏های بلندی برای عزت و اعتلای کشور برخواهد داشت.

سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر با طلب گشایش و پیروزی در این روز پربرکت برای همه مسلمانان جهان به ‏ویژه مردم مظلوم غزه و فلسطین، تصریح کرد: امروز حمایت از مقاومت فلسطین به ویژه برادران و خواهرانی که در این ساعات و لحظات در خط مقدم مقابله با اشغالگری و جنایت در غزه قرار دارند، نه فقط یک تکلیف شرعی برای مسلمانان که یک وظیفه انسانی، اخلاقی و وجدانی برای بشریت است.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

«بسم‏ الله الرحمن الرحیم

«فَإِذَا کَانَتْ لَیلَةُ الْفِطْرِ وَ هِی تُسَمَّى لَیلَةَ الْجَوَائِزِ أَعْطَى اللَّهُ الْعَامِلینَ أَجْرَهُمْ بِغَیرِ حِسَابٍ» (رسول اکرم (ص))

فرا رسیدن عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان به ویژه مردم مؤمن و ولایت‏مدار ایران اسلامی تبریک می‌‏گویم. عید فطر، عید تعالی و موسم شکفتن جوانه‌های اخلاص و ایمان در دل و جان انسان‌هایی است که با تقرب به ساحت آسمانی، از چشمه زلال فیض الطاف الهی بهره ‏مند شده‌اند.

اکنون که ماه مبارک رمضان با همه عظمت و معنویتش به سر آمده، امیدوارم به مدد خدای سبحان و بخشاینده، برکات و فضیلت‌های این ماه عزیز در زندگی فردی و اجتماعی همه ما جاری و ساری شود.

همچنین در این روز پربرکت از خداوند بزرگ برای همه مسلمانان جهان به ویژه مردم مظلوم غزه و فلسطین که همچنان آماج ظلم و ستم و بیدادگری رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارند، طلب گشایش و پیروزی ‏می‏‌کنم.

امروز حمایت از مقاومت فلسطین به ویژه برادران و خواهرانی که در این ساعات و لحظات در خط مقدم مقابله با اشغالگری و جنایت در غزه قرار دارند، نه فقط یک تکلیف شرعی برای مسلمانان که یک وظیفه انسانی، اخلاقی و وجدانی برای بشریت است. امید دارم که به برکت انوار و فضایل ماه مبارک رمضان، شاهد استفاده از همه ظرفیت‌های موجود و ممکن برای دفاع از مظلومان فلسطین و برداشتن گام‌های موثر و عملی برای توقف جنایات صهیونیست‌ها و کاهش آلام ملت رنجدیده فلسطین باشیم.

در پایان از درگاه خداوند متعال سعادت، بهروزی و توفیق مردم ایران را در تمامی عرصه‏‌ها خواستارم و اطمینان دارم این ملت بزرگ در سایه انسجام و وحدت ملی و تأسی از رهنمود‌های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، گام‏های بلندی برای عزت، سرافرازی و اعتلای کشور عزیزمان ایران برخواهد داشت.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران»

بهره گرفتن از حمایت عمومی مردم جهان با مردم غزه در راهپیمایی روز قدس برای توقف حملات صهیونیست‌ها

رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرارسیدن عید فطر به سران و مردم کشور‌های اسلامی، راهپیمایی باشکوه روز قدس امسال را نشانه حمایت همه‌جانبه از مردم مظلوم فلسطین دانست و تاکید کرد: ضروری است از این حضور ارزشمند در جهت پایان بمباران و محاصره غزه توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی و در ادامه آن ارسال کمک‌های بشردوستانه بهره گرفته شود.

سید ابراهیم رئیسی در پیامی به سران و مردم کشور‌های اسلامی ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر، این عید را تجلی طاعت و بندگی و تعالی روح انسانی، هنگامه پاداش روزه‌داران و بندگان صالحی دانست که به واسطه مناجات و عبادات در ماه مبارک رمضان و با تزکیه و تهذیب نفس، لوح وجود خود را از آلودگی‌ها پاک گردانیده و در جهت کمال و قرب الهی گام برداشته‌اند.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه عید سعید فطر، جهان اسلام همچنان با جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین و غزه قهرمان روبرو است، تصریح کرد: کشور‌های اسلامی وظیفه انسانی و شرعی دارند تا با اقدامات فوری ادامه حملات رژیم صهیونیستی را که جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی است، متوقف نمایند و اندکی از آلام مردم بی‌دفاع غزه بکاهند.

رئیسی با اعلام مجدد آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای هرگونه همکاری در چارچوب ابتکارات کشور‌ها و ملت‌های اسلامی در جهت رفع بحران گرسنگی، قحطی و فاجعه انسانی در غزه، راهپیمایی باشکوه روز قدس امسال در سراسر جهان را نشانه همبستگی و حمایت همه‌جانبه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان از مردم مظلوم فلسطین و به ویژه غزه عزیز دانست و تاکید کرد که ضروری است از این حضور ارزشمند در جهت پایان بمباران و محاصره غزه توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی و در ادامه آن ارسال کمک‌های بشردوستانه بهره گرفته شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی