تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
فرمانده انتظامی خبر داد

عامل اخلال در نظم عمومی گرگان با شلیک پلیس دستگیر شد

سرهنگ علی تجری، فرمانده انتظامی گرگان درمورد بازداشت عامل اخلال در نظم عمومی گفت: فردی که در حالت غیرطبیعی اقدام به راهبندان و ایجاد خسارت به چند خودرو عبوری کرده بود با شلیک پلیس گرگان دستگیر شد.

کد خبر: ۱۶۳۶۲۵
۱۰:۵۸ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۳

عامل اخلال در نظم عمومی گرگان دستگیر شد

دیدارنیوز: فرمانده انتظامی گرگان گفت: فردی که در حالت غیرطبیعی اقدام به راهبندان و ایجاد خسارت به چند خودرو عبوری کرده بود با شلیک پلیس گرگان دستگیر شد.

سرهنگ علی تجری صبح دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حدود ساعت یک بامداد امروز، با اعلام شهروندان مبنی بر این که فردی با ایجاد مانع در یکی از مناطق شهر گرگان، ضمن ایجاد اخلال در تردد با یک قبضه سلاح سرد به خودرو‌ها آسیب زده و رانندگان را تهدید می‌کند، در کمتر از چند دقیقه دو تیم از عوامل گشت پلیس خود را به محل حادثه رساندند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان با تاکید اینکه نیرو‌های انتظامی اجازه جولان به خلافکاران و برهم زدن نظم و امنیت جامعه را نخواهد داد، افزود: با حضور عوامل پلیس، فرد هنجار شکن قصد فرار از صحنه را داشت که با تیراندازی و سرعت عمل عوامل انتظامی دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: تاکنون چهار نفر به پلیس مراجعه و شکایت خود را مبنی بر ایجاد خسارت و تهدید از سوی فرد دستگیر شده اعلام کرده‌اند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی