تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تیراندازی در بجنورد یک کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت

سردار سعید مطهری‌زاده، فرمانده انتظامی خراسان شمالی اعلام کرد که بر اثر تیراندازی یک شرور سابقه‌دار در بجنورد یک نفر کشته و سه نفر مصدوم شدند.

کد خبر: ۱۶۳۵۵۹
۱۰:۱۷ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۳

تیراندازی در بجنورد با یک کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت

دیدارنیوز: فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: بر اثر تیراندازی یک شرور سابقه‌دار در بجنورد یک نفر کشته و سه نفر مصدوم شدند.

سردار سعید مطهری‌زاده اظهار داشت: در پی وصول خبری مبنی بر تیراندازی با سلاح غیر مجاز به یک شهروند خانم، شناسایی و دستگیری وی، در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، در کمترین زمان ممکن، ضارب که از اراذل و اوباش سابقه دار بود، شناسایی شد.

وی گفت: این فرد با مشاهده مأموران، اقدام به تیراندازی کور به سمت آنان کرد که پلیس نیز با رعایت قانون بکارگیری سلاح، در اقدامی متقابل، وی را زمینگیر و دستگیر کرد.

‌مطهری‌زاده در ادامه گفت: در این حادثه، یکی از ماموران انتظامی شهرستان بجنورد و دو شهروند نیز مجروح شدند که با انجام اقدامات درمانی، حال عمومی آنان مساعد است.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در پایان گفت: متاسفانه، علیرغم تلاش‌های خستگی ناپذیر کادر درمانی برروی شهروندی که در اقدام اولیه این ضارب مسلح، مورد اصابت قرار گرفته بود، فوت نمود، لذا تحقیقات در خصوص علل و انگیزه ضارب در دست بررسی است که نتیجه آن، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی