تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

«پوست شیر» در جشنواره فیلم مسکو

سریال «پوست شیر» محصول اختصاصی فیلم‌نت به کارگردانی جمشید محمودی در چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو حضور خواهد داشت.

کد خبر: ۱۶۳۵۲۸
۱۸:۰۲ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۳

«پوست شیر» در جشنواره فیلم مسکو

دیدارنیوز: سریال «پوست شیر» محصول اختصاصی پلتفرم فیلم‌نت به جشنواره فیلم مسکو راه پیدا کرد.

سریال «پوست شیر» محصول اختصاصی فیلم‌نت به کارگردانی جمشید محمودی، نویسندگی رضا بهاروند و جمشید محمودی و به تهیه‌کنندگی نوید محمودی در چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو حضور خواهد داشت.

جشنواره مسکو دومین جشنواره قدیمی جهان است و به‌عنوان یکی از جشنواره‌های رتبه الف جهان شناخته می‌شود. این رویداد ۱۹ الی ۲۶ آپریل در مسکو برگزار خواهد شد.

این جشنواره برای نخستین بار بخش غیررقابتی برای معرفی و نمایش اپیزود اول سریال‌ها از سراسر جهان در نظر گرفته است که در همین راستا سریال «پوست شیر» به این رویداد جهانی دعوت شده است.

با توجه به اینکه روسیه دارای چندین پلتفرم ott و VOD و همچنین شبکه‌های تلویزیونی متعدد است، حضور این سریال پیشرفت صنعت سریال‌سازی در سیستم خصوصی ایران را به برای پخش‌کنندگان روسی و همچنین حاضران در این رویداد نشان می‌دهد.

سریال «پوست شیر» براساس رای کاربران سایت سینمایی «IMDB» توانسته نمره ۸.۴ را به دست بیاورد. این سریال در سه فصل هشت قسمتی اولین تجربه برادران محمودی در شبکه نمایش خانگی نیز است.

هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی مجتبی پیرزاده و شهاب حسینی از جمله بازیگران سریال «پوست شیر» هستند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی