تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۱۳۷ نفر رسید

جنگ غزه؛ وحشی‌گری اسرائیل ادامه دارد

با جنایت و کشتار جدید اسرائیلی‌ها در غزه، تعداد کل شهدای جنگ غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا امروز به ۳۳ هزار و ۱۳۷ تن و زخمی‌ها به ۷۵ هزار و ۸۱۵ فلسطینی افزایش یافت.

کد خبر: ۱۶۳۵۲۰
۱۶:۵۸ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۳

جنگ غزه؛ جدیدترین آمار از کشتار

دیدارنیوز: وزارت بهداشت غزه از ۴ کشتار دیگر و افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۱۳۷ تن خبر داد.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز شنبه جدیدترین آمار از تعداد شهدای حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را اعلام کرد.

طبق اعلام این وزارتخانه، اسرائیل در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب چهار کشتار در نوار غزه شد که در نتیجه آن ۴۶ فلسطینی شهید و ۶۵ تن دیگر زخمی شدند.

به این ترتیب تعداد کل شهدای حملات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا امروز به ۳۳ هزار و ۱۳۷ تن و زخمی‌ها به ۷۵ هزار و ۸۱۵ فلسطینی افزایش یافت.

به گزارش این وزارتخانه، هنوز تعداد زیادی از قربانی‌ها زیر آوار‌ها و مسیر‌ها هستند و امدادرسان‌ها و نیرو‌های دفاع مدنی نمی‌توانند خود را به آن‌ها برسانند.

همچنین توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی خانه‌های شهروندان فلسطینی را در مناطق المغراقه، الزهراء و شمال اردوگاه النصیرات در نوار غزه هدف قرار داد که در نتیجه آن تعدادی از فلسطینی‌ها زخمی شده و به بیمارستان شهدای الاقصی در شهر دیرالبلح منتقل شدند.

همچنین این توپخانه دارایی‌های شهروندان در شهرک بیت حانون در شمال نوار غزه را بمباران کرد.

اشغالگران همزمان با حملات هوایی به مرکز و غرب شهر خان‌یونس، چندین خمپاره نیز به سمت محله‌های جنوب غربی شهر خان‌یونش در جنوب نوار غزه شلیک کردند.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ به حملات هوایی، زمینی و دریایی خود علیه نوار غزه ادامه می‌دهد.

سخنگوی بیمارستان «شهدای الاقصی» در غزه اظهار کرد: ما روزانه ده‌ها شهید و زخمی پذیرش می‌کنیم و بیمارستان پر شده، ما در بیرون ساختمان بیمارستان، چادر‌هایی را برای پذیرش زخمی‌ها راه‌اندازی کردیم هرچند که این چادر‌ها بهداشتی نیستند.

به نقل از ایسنا، این مسوول بیمارستان شهدای الاقصی افزود: ما به تجهیزات پزشکی، دارو و سوخت نیاز داریم و تجهیزات اتاق عمل و به شکل خاص جراحی ارتوپدی نداریم و خواستار بازگشایی گذرگاه‌ها و موافقت با انتقال زخمی‌ها به خارج جهت مداوا هستیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی