تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
مجمع نمایندگان اصفهان با صدور پیامی تاکید کرد

رژیم صهیونیستی و حامیانش را پشیمان خواهیم کرد

مجمع نمایندگان استان اصفهان: انتقام خون شهدا به دست دلاورمردان گرفته شده و رژیم صهیونیستی و حامیانش از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد

کد خبر: ۱۶۳۴۳۵
۱۰:۵۳ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۳

رژیم صهیونیستی و حامیانش را پشیمان خواهیم کرد

 

دیدارنیوز: مجمع نمایندگان استان اصفهان ضمن محکوم کردن اقدام اخیر جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق تاکید کرد که انتقام خون شهدا به دست دلاورمردان گرفته شده و رژیم صهیونیستی و حامیانش از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد.

 متن پیام تسلیت مجمع نمایندگان اصلهان در پی به شهادت رسیدن سرلشگر پاسدار محمدرضا زاهدی و تعدادی از فرماندهان نظامی در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شرح زیر است.

«بسم الله الرحمن الرحیم

شهید نظر می‌‏کند به وجه‌الله

سردار رشید اسلام، سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی به همراه جمعی از همرزمانش در جنایتی جدید از سوی رژیم منفور و جعلی صهیونیستی در حمله هوایی به بخش کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شهادت رسیدند.

سردار زاهدی از افتخارات استان شهیدپرور اصفهان یکی از فرماندهان شجاع، باسابقه و دارای کارنامه‌ای پرافتخار است پس از عمری مجاهدت خالصانه سرانجام روز دوشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ به آرزوی دیرینه اش یعنی شهادت در راه خدا دست یافت.

با شهادت این سردار قهرمان، استان قهرمان پرور اصفهان یکی دیگر از فرزندان رشید خود را در راه دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، دفاع از امنیت کشور و مبارزه با غاصبان صهیونیست تقدیم کرد.

مجمع نمایندگان استان اصفهان شهادت سردار محمدرضا زاهدی و همرزمانشان را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم (ارواحنا له الفدا)، فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران بخصوص مردم شریف و همیشه در صحنه استان اصفهان و خانواده محترم شهید بزرگوار تسلیت عرض نموده و برای این شهید عزیز و همرزمانش رحمت و علو درجات را از درگاه خداوند رحمان مسئلت داریم.

همچنین اقدام جنایتکارانه رژیم سفاک صهیونیستی به سرکردگی آمریکای جنایتکار را شدیدا محکوم کرده و یقین داریم انتقام خون این شهید و سایر شهدا همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید کردند، به دست دلاورمردان ما گرفته خواهد شد و رژیم صهیونیستی و حامیانش را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد.»

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی