تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

افزایش مصرف بنزین در نوروز ۱۴۰۳

سالاری‌نسب، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از افزایش ۶.۷ میلیون لیتری مصرف بنزین نسبت به سال قبل خبر داد.

کد خبر: ۱۶۳۳۸۳
۱۸:۱۵ - ۱۳ فروردين ۱۴۰۳

افزایش مصرف بنزین در نوروز ۱۴۰۳

دیدارنیوز: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از توزیع میانگین روزانه ۱۲۲ میلیون لیتر بنزین در روز‌های تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ و افزایش ۶.۷ میلیون لیتری نسبت به سال قبل خبر داد.

جعفر سالاری‌نسب با اشاره به روند افزایشی مصرف بنزین در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ گفت: در روز یکشنبه (دوازدهم فروردین‌ماه) ۱۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور توزیع شده است که در سال گذشته میانگین مصرف در مدت مشابه ۱۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر بوده است.

وی افزود: به طور میانگین از ابتدای نوروز امسال تاکنون (یکم تا دوازدهم فروردین‌ماه) معادل ۱۲۲ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور توزیع شده است که در سال گذشته میانگین مصرف در مدت مشابه ۱۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر بوده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه روزانه به طور متوسط ۶.۷ میلیون لیتر بنزین در سال‌جاری نسبت به سال ۱۴۰۲ افزایش مصرف بنزین داشته‌ایم، گفت: لازم است با مدیریت مصرف سوخت و رعایت موارد مربوط به مصرف بهینه، کارکنان این شرکت را در سوخت‌رسانی مطلوب به هموطنان یاری کنند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی