تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

آمار تصادف‌های نوروزی از زبان سردار رادان

سردار رادان، فرمانده کل انتظامی کشور گفت: متاسفانه بیش از ۹۳ هزار تصادف بین شهر‌ها و جاده‌های کشور ثبت شده است.

کد خبر: ۱۶۳۳۷۷
۱۷:۰۵ - ۱۳ فروردين ۱۴۰۳

آمار تصادف‌های نوروزی از زبان سردار رادان

دیدارنیوز: فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه آمار تردد روزانه در ایام تعطیلات نوروز در بعضی روز‌ها از مرز ۲۹ میلیون تردد گذشت، گفت: متاسفانه بیش از ۹۳ هزار تصادف بین شهر‌ها و جاده‌های کشور ثبت شده است.

سردار رادان با بیان اینکه بیش از ۹۳ هزار تصادف بین شهر‌ها و جاده‌های کشور ثبت شده، گفت: این تصادفات ۷۴۰ جان‌باخته و ۱۹ هزار مصدوم و مجروح به جای گذاشت که متاسفانه ممکن است بخشی از این مصدومان در آینده جان خود را از دست می‌دهند.

وی با بیان اینکه از مردم مسافران و رانندگان تقاضا داریم شتابزده عمل نکنند، افزود: بخش عمده‌ای از تصادفات ناشی از سرعت غیرمجاز، عدم توجه به جلو، انحراف به چپ و عدم رعایت مقررات است.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: درخواست دارم مردم سفر‌ها را مدیریت کنند، در برخی از استان‌ها مانند استان مازندران بالغ بر ۲۰۰ هزار خودرو در شهر‌ها مانده‌اند و اگر بازگشت آن‌ها به روز‌های آخر هفته موکول شود با یک حجم ترافیک مواجه خواهند شد؛ بنابراین با اطلاعات راهور و جاده به سفر خود پایان دهند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی