تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
مهدی قایدی گل کاشت

آمار ترسناک ستاره ایرانی در امارات! +عکس

مهدی قایدی، ستاره تیم ملی ایران که در سال‌های اخیر با وجود درخشش کمتر مورد توجه مربیان تیم ملی است، با ۲۸ شوت به دروازه رقبا در این فصل از لیگ امارات به عنوان «خطرناک‌ترین مهاجم شناخته شد».

کد خبر: ۱۶۳۳۷۳
۱۳:۳۴ - ۱۳ فروردين ۱۴۰۳

آمار ترسناک ستاره ایرانی در امارات! +عکس

دیدارنیوز: ستاره سابق استقلال با هنرنمایی در لیگ فوتبال امارات نامش را در این لیگ مطرح کرد.

مهدی قایدی، ستاره تیم ملی ایران با ۲۸ شوت به دروازه رقبا در این فصل از لیگ امارات به عنوان «خطرناک‌ترین مهاجم شناخته شد». مهاجم ملی پوش کشورمان در این فصل از لیگ امارات برای اتحاد کلباء با به ثمر رساندن ۸ گل و ساختن ۳ پاس گل تاثیرگذارترین بازیکن تیمش لقب گرفت.

قایدی در ابتدای فصل جاری با درخواست فرهاد مجیدی، سرمربی وقت اتحاد کلباء به صورت قرضی برای مدت یک فصل راهی این تیم شد. اما سرمربی سابق استقلال نتوانست نتایج رضایت بخشی را با این تیم بگیرد و ماه گذشته از سمتش برکنار شد.

سایت اسپورت امارات می‌نویسد که مهدی قایدی با «تکنیک ناب ایرانی» رقبا را کنار می‌زند و خودش را به عنوان تکنیکی‌ترین بازیکن امارات مطرح کرده است.

بر اساس گزارش این رسانه اماراتی، لابا، ستاره العین با ۲۷ شوت به دروازه، عمر خربین، ستاره سوری الوحده با ۲۳ شوت، گابیادینی، ستاره النصر با ۲۱ شوت و سفیان رحیمی، مهاجم العین با ۲۰ شوت در رده‌های دوم تا پنجم خطرناک‌ترین بازیکنان لیگ امارات قرار دارند.

آمار ترسناک ستاره ایرانی در امارات

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی