تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
کدام کاپیتان جام لیگ برتر را بالای سر می‌برد؟

۹ هفته پرهیجان!

در فاصله ۹ هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر این فصل، ۴ مدعی قهرمانی برای رسیدن به جام به آب و آتش خواهند زد؛ نبرد سرخابی‌ها خیلی نزدیک است و سپاهان و تراکتور را هم نمی‌توان فراموش کرد.

کد خبر: ۱۶۳۳۶۰
۱۰:۰۳ - ۱۳ فروردين ۱۴۰۳

۹ هفته پرهیجان!

دیدارنیوز: با شروع دوباره لیگ برتر، هیجان بازهم به فوتبال ایران برخواهد گشت.

لیگ برتر ایران به هفته‌های حساس و سرنوشت‌ساز خود نزدیک شده و رقابت مدعیان برای کسب عنوان قهرمانی بسیار جذاب شده است. در حال حاضر ۴ تیم استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور شانس قهرمانی دارند که البته بخت سرخابی‌های پایتخت و سپاهان بیش از شاگردان پاکو خمس است.

استقلال با کسب ۴۶ امتیاز از ۲۱ بازی صدرنشین لیگ برتر است و پرسپولیس هم با ۴۳ امتیاز این تیم را تعقیب می‌کند. تراکتور ۳۸ امتیازی با ۲۰ بازی در مکان سوم جدول قرار گرفته و سپاهان هم با ۱۹ بازی و ۳۷ امتیاز چهارم است. زردپوشان اصفهانی در صورت کسب پیروزی از ۲ بازی معوقه خود می‌توانند جایگاه پرسپولیس در مکان دوم را هم تصاحب کنند و به صدر نزدیک شوند.

استقلال

شاگردان جواد نکونام این فصل نتایج درخشانی کسب کرده‌اند و فراتر از انتظار ظاهر شده‌اند. استقلال از ۲۱ بازی قبلی خود ۱۳ برد، ۷ تساوی و تنها یک شکسته داشته‌اند و روی کاغذ شانس اول قهرمانی محسوب می‌شوند. آبی‌پوشان پایتخت در ۹ هفته آینده به ترتیب مقابل مس رفسنجان، آلومینیوم اراک، شمس‌آذر قزوین، تراکتور تبریز، ذوب‌آهن اصفهان، فولاد خوزستان، نساجی مازندران، گل‌گهر سیرجان و پیکان تهران قرار خواهند گرفت و در این بازی‌ها ۵ بار میزبان خواهند بود. با توجه به برگزاری دیدار با پیکان در تهران، استقلال تا پایان فصل تنها ۳ بار از تهران خارج خواهد شد.

استقلال اگر بتواند نتایج خود در ۹ هفته پایانی نیم‌فصل اول را تکرار کند، ۱۹ امتیاز از ۲۷ امتیاز ممکن را کسب خواهد کرد و فصل را با ۶۵ امتیاز به پایان می‌رساند.

۹ هفته پرهیجان!

پرسپولیس

سرخپوشان پایتخت از زمان حضور اوسمار ویرا کاملا متحول شده‌اند و با نمایش‌های درخشان امیدوار هستند تا قهرمانی سال گذشته خود را تکرار کنند. پرسپولیس از زمان حضور اوسمار از ۶ بازی خود ۱۳ امتیاز به‌دست آورده و مدعی جدی قهرمانی است. آن‌ها ۱۲ برد، ۷ تساوی و ۲ باخت در این فصل داشته‌اند و هر ۲ باخت‌شان هم بیرون از خانه رقم خورده است. پرسپولیس در ۹ هفته پایانی لیگ بیست‌وسوم تیم‌های گل‌گهر سیرجان، ملوان بندرانزلی، صنعت‌نفت آبادان، سپاهان اصفهان، هوادار تهران، استقلال خوزستان، شمس‌آذر قزوین، نساجی مازندران و مس رفسنجان را در پیش دارند. قرمز‌ها در ۴ بازی میزبان هستند و در ۵ مسابقه باید در خانه حریفان بازی کنند که البته یکی از آن‌ها دیدار با هوادار است که در تهران برگزار خواهد شد.

پرسپولیس در صورت تکرار نتایج دور رفت، ۱۶ امتیاز کسب خواهد کرد و با ۶۲ امتیاز لیگ را تمام می‌کند.

۹ هفته پرهیجان!

تراکتور

تبریزی‌ها این فصل را با ۲ شکست متوالی آغاز کردند، ولی هرچه از مسابقات گذشته شرایط‌شان بهتر شد و خودشان را به جمع مدعیان رساندند. تراکتور در حال حاضر با یک بازی کمتر، ۸ امتیاز تا صدر فاصله دارد و همین موضوع باعث می‌شود این تیم شانس کمتری نسبت به ۳ رقیب دیگر خود داشته باشد. آن‌ها این فصل ۱۲ برد، ۲ تساوی و ۶ باخت داشته‌اند و در ۴ بازی رودررو مقابل رقبای قهرمانی شکست خورده‌اند. بازی معوقه تراکتور مقابل سپاهان است و این تیم در دیگر بازی‌ها باید با آلومینیوم اراک، ذوب‌آهن اصفهان، نساجی مازندران، استقلال تهران، فولاد خوزستان، گل‌گهر سیرجان، پیکان تهران، ملوان بندرانزلی و صنعت‌نفت آبادان بازی کند. سرخپوشان تبریزی از ۱۰ بازی پایانی در ۶ بازی میزبان است و ۴ بازی در خانه رقبا باید بازی کند.

در صورتی که تراکتور بتواند نتایج دور رفت را تکرار کند، با کسب ۱۹ امتیاز، فصل را در امتیاز ۵۷ به پایان خواهد رساند.

۹ هفته پرهیجان!

سپاهان

زردپوشان اصفهانی این فصل شروع فوق‌العاده‌ای داشتند و به نظر می‌رسید مدعی شماره یک قهرمانی باشند، ولی در ادامه حواشی مربوط به سقف بودجه و اتفاقات دیگر روی عملکرد این تیم تاثیر گذاشت و باعث شد آن‌ها از کورس جا بمانند. سپاهان ۱۲ برد، یک تساوی و ۶ باخت داشته و با توجه ۲ بازی معوقه مقابل تراکتور و ذوب‌آهن، این شانس را دارد تا به رده دوم جدول برسد. شاگردام مورایس در ۹ بازی دیگر باید با صنعت‌نغت آبادان، نساجی مازندران، ملوان بندرانزلی، پرسپولیس تهران، استقلال خوزستان، مس رفسنجان، هوادار تهران، آلومینیوم اراک و شمس‌آذر قزوین بازی کنند و در مجموع این ۱۱ دیدار ۵ بازی خانگی و ۶ بازی خارج از خانه دارند.

سپاهان با تکرار دقیق نتایجی که در دور رفت گرفته به ۲۵ امتیاز می‌رسد و ۶۲ امتیازی خواهد شد.

۹ هفته پرهیجان!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی