تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

حسن‌پور: باید با برداشتن موانع به مردم اعتماد کرد

شهباز حسن‌پور، نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: باید با برداشتن سد‌ها و موانع، به مردم اعتماد کرد تا با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی به سمت رفع معضلات اقتصادی گام برداشت.

کد خبر: ۱۶۳۳۳۲
۱۲:۴۸ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۳

حسن‌پور: باید با برداشتن موانع به مردم اعتماد کرد

دیدارنیوز: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه با اعتماد به جوانان می‌توان مشکلات اقتصادی کشور را حل کرد، گفت: باید تمامی ارکان نظام ضمن داشتن عزم جدی برای تحقق شعار سال، موانع فعالیت شرکت‌های خصوصی را رفع کنند.

شهباز حسن‌پور با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: مقام معظم رهبری در ادامه روند سال‌های گذشته، امسال را به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند که باید نقطه عطف کار‌های مسئولان باشد؛ موضوعی که در دهه قبل کمتر به آن توجه شد.

وی با تاکید بر اینکه باید فعالیت‌های اقتصادی به مردم سپرده شود، افزود: دولت و مجلس باید با توجه به خواست و نیاز مردم، چرخه تولید را در اختیار آن‌ها قرار دهند چرا که با رونق تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور و به دنبال آن مشکلات مردم برطرف می‌شود.

منتخب مجلس دوازدهم بیان کرد: قوای سه گانه و تمامی کارگزان نظام باید اجرایی شدن شعار سال را در دستور کار قرار داده و برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند؛ هدفی که رسیدن به آن منوط به داشتن برنامه‌ریزی و عزم جدی در تمامی ارکان نظام است.

وی اضافه کرد: باید با برداشتن سد‌ها و موانع، به مردم اعتماد کرد تا با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی به سمت رفع معضلات اقتصادی گام برداشت. در این بین تقویت و توجه به شرکت‌های دانش بنیان نیز ضروری است.

حسن‌پور در پایان گفت: در این بین برخی از قوانین و دستورالعمل‌ها و آیین نامه‌ها برای انجام فعالیت‌های اقتصادی مشکل‌زا است که باید این قوانین مزاحم برداشته شده تا در نهایت تمامی زمینه‌ها برای فعالیت موثر بخش تولید فراهم شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی