تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
عمادالدین باقی در واکنش به برخورد متفاوت با کاظم صدیقی و سفیر ایران در باکو نوشت

پس «برخورد مومنانه» چه شد همشهری؟

عمادالدین باقی، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی اصلاح‌طلب با طعنه به روزنامه شهرداری تهران (همشهری) به ماجرای برخورد متفاوت رسانه‌های حامی دولت با کاظم صدیقی و سفیر ایران در باکوی آذربایجان پرداخت.

کد خبر: ۱۶۳۳۰۷
۲۱:۴۰ - ۱۱ فروردين ۱۴۰۳

پس «برخورد مومنانه» با سفیر ایرانی چه شد؟

دیدارنیوز _ سرویس سیاسی: برخی از رسانه‌های حامی دولت ابراهیم رئیسی به شدت نسبت به مصاحبه خبرساز عباس موسوی، سفیر ایران در جمهوری آذربایجان با مجری زن شبکه یوتیوب باکو تی‌وی موضع‌گیری کرده‌اند، اما بعضی از آنها از جمله روزنامه زاکانی همین یک هفته پیش خواستار برخورد مومنانه با ماجرای جنجالی و بحث برانگیز کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران شده بود!

عمادالدین باقی در این باره با کنار هم قرار دادن جلد روزنامه همشهری (که خواستار برخورد مومنانه با صدیقی شده بود) با خبر خبرگزاری تسنیم، رسانه حامی دولت که خواهان استعفای سفیر ایران در باکو به دلیل نوع پوشش مجری زن شده بود، نوشت: پس برخورد مومنانه چه شد همشهری؟ اون فقط برای خواص است؟ بله، اهمیت این عکس از فقر، تورم، دروغ، فساد، اختلاس، سوء مدیریت، خرافه گویی و... بیشتر است!

مطلب مرتبط:

عکس جنجالی سفیر ایران و پایان ماموریت در باکو

زیدآبادی خطاب به «کاظم صدیقی»؛ راه درست، استعفا از تمام سمت‌های حکومتی و غیرحکومتی است

وکیل دادگستری: تقاضای کاظم صدیقی برای پیگرد افراد باید مشمول خودش شود

رحمت‌اله بیگدلی: کاظم صدیقی از همه مناصب خود استعفا و خود را بازنشسته کند

پس «برخورد مومنانه» با سفیر ایرانی چه شد؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی