تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

آماری از تصادف فوتی در جاده‌ها/ این ۶ استان پرحادثه بودند

سرهنگ شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ۴۲۶ میلیون تردد در جاده‌های کشور خبر داد و گفت که تصادفات فوتی ۵۴۵ فقره بوده و ۶۶۴ نفر فوت کرده‌اند.

کد خبر: ۱۶۳۲۸۰
۱۲:۲۳ - ۱۱ فروردين ۱۴۰۳

آماری از تردد نوروزی و تصادف فوتی در جاده‌ها

دیدارنیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ۴۲۶ میلیون تردد در جاده‌های کشور از ۲۴ اسفند ماه تا ساعت ۱۲ شب گذشته خبر داد.

سرهنگ شیرانی با بیان اینکه حجم کل تردد جاده‌ای از ۲۴ اسفند تا ساعت ۱۲ شب گذشته ۴۲۶ میلیون تردد بوده است، گفت: متوسط تردد روزانه ۲۶ میلیون تردد بوده که نسبت به سال گذشته ۲ درصد کاهش و نسبت به دو سال قبل ۳ درصد افزایش داشته است.

وی تعداد تصادفات فوتی را ۵۴۵ فقره اعلام کرد که ۶۶۴ نفر فوت کرده‌اند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا تعداد تصادفات جرحی را ۱۳ هزار و ۹۶۰ فقره و تعداد مجروحین را ۱۷ هزار و ۴۷۴ نفر عنوان کرد و افزود: تصادفات خسارتی نیز ۷۱ هزار و ۲۸۰ فقره بوده است.

شیرانی استان‌های پر حادثه فوتی را کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، اصفهان، خراسان رضوی و خوزستان اعلام کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی