تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
مسابقات هاکی قهرمانی آسیا

درخشش زنان روی یخ؛ یک قدم تا قهرمانی

تیم ملی هاکی روی یخ زنان کشورمان در ادامه درخشش خود در مسابقات قهرمانی آسیا، اجازه نفس کشیدن به هند را نداد و ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید.

کد خبر: ۱۶۳۲۷۱
۱۰:۳۹ - ۱۱ فروردين ۱۴۰۳

درخشش زنان روی یخ؛ یک قدم تا قهرمانی

دیدارنیوز: تیم ملی هاکی روی یخ دختران کشورمان به سومین پیروزی در مسابقات قهرمانی آسیا این بار مقابل هند دست پیدا کرد.

به نقل از رسانه فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، در ادامه مسابقات هاکی روی یخ زنان آسیا در شهر بیشکک قرقیزستان، تیم ملی هاکی روی یخ دختران ایران به مصاف هند رفت و حریف خود را با نتیجه پر گل ۱۰ بر صفر شکست داد.

نمایندگان کشورمان پیش از این مقابل امارات و قرقیزستان پیروز شده بودند. چهارمین و آخرین دیدار تیم ایران شنبه اول فروردین برگزار می‌شود و ایران در حالی به دیدار فیلیپین می‌رود که فیلیپین نیز همانند ایران هر سه مسابقه خود را با برد پشت سر گذاشته است.

این برای دومین بار است که تیم هاکی روی یخ زنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کند. در دوره گذشته در سال ۲۰۲۳ ایران پس از تایلند، نایب‌قهرمان شده بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی